Tini86

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service (Vodafone zakelijk)

Ik ben in Londen en heb geen service op mijn zakelijke toestel (iPhone 6s). Ik heb al handmatig een netwerk proberen in te stellen en het toestel aan- en uitgezet. Niks helpt! Ik vrees dat er een blokkade op zit aangezien ik eerder problemen met bellen en gebeld worden heb gehad met toestel (Vodafone had toen ook iets geblokkeerd).
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Als eerste raad ik aan om de setting te controleren.
Mobiele data en data roaming moet aan. Afhankelijk van de software van de telefoon zie je ook de knop eu internet. Deze moet uit staan. Daarbij zie je bij de opties ook mobiele data netwerk. Hier moet of live.vodafone.com staan of office.vodafone.nl. gebruikersnaam Vodafone en wachtwoord is ook vodafone. Werkt het nog niet dan kun je na deze stappen handmatig een ander netwerk selecteren en contact opnemen met de klantenservice.
Tini86
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het bericht. De instellingen stonden allemaal goed. Hoe moet ik contact opnemen met de klantenservice d als ik niet kan bellen??
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Tini86 , er zijn verschillende manieren om contact op te nemen. Kijk hier voor de mogelijkheden: support.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Topic wordt binnenkort gesloten.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic