Hoi @pkiffen
Moet je even het verhaal van @Cecilia lezen. Hierbij zal ik het nog een keer plaatsen, als je dit leest en ook even stuurt aan haar, dan komt het allemaal in orde 😉:
Een vervelende melding die je krijgt te zien, maar deze is gelukkig gemakkelijk door ons op te lossen! De melding geeft eigenlijk aan dat je nieuwe abonnement niet gekoppeld is aan jouw My Vodafone account. We kunnen dit oplossen door je oude account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren en dan is je nieuwe abonnement gelijk gekoppeld aan je nieuwe account. Om dit te realiseren heb ik iets meer gegevens van je nodig. Wil je de volgende gegevens naar mij toesturen in een privéberichtje?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Gebruikersnaam My Vodafone:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer.
Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂