Alexia1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen rollen beschikbaar

Hallo, 

ik probeerde met mijn nieuwe telefoon en abonnement in te loggen op mijn vodafone app aangezien ik dezelfde nummer heb behouden, maar ik krijg steeds geen rollen beschikbaar voor deze gebruiker. 
Is er iets wat ik hier aan kan doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Alexia1
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Een vervelende melding die je krijgt te zien, maar deze is gelukkig gemakkelijk door ons op te lossen! De melding geeft eigenlijk aan dat je nieuwe abonnement niet gekoppeld is aan jouw My Vodafone account. We kunnen dit oplossen door je oude account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren en dan is je nieuwe abonnement gelijk gekoppeld aan je nieuwe account. Om dit te realiseren heb ik iets meer gegevens van je nodig. Wil je de volgende gegevens naar mij toesturen in een privéberichtje?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Gebruikersnaam My Vodafone:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer. 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Alexia1
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Een vervelende melding die je krijgt te zien, maar deze is gelukkig gemakkelijk door ons op te lossen! De melding geeft eigenlijk aan dat je nieuwe abonnement niet gekoppeld is aan jouw My Vodafone account. We kunnen dit oplossen door je oude account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren en dan is je nieuwe abonnement gelijk gekoppeld aan je nieuwe account. Om dit te realiseren heb ik iets meer gegevens van je nodig. Wil je de volgende gegevens naar mij toesturen in een privéberichtje?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Gebruikersnaam My Vodafone:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer. 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

We hebben helaas niks meer van je vernomen @Alexia1. Kun je inmiddels de tegoeden inzien? Mocht dat niet het geval zijn, helpen we je graag verder. 🙂 

pkiffen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb deze vraag ook, kan iemand mij helpen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @pkiffen 
Moet je even het verhaal van @Cecilia lezen. Hierbij zal ik het nog een keer plaatsen, als je dit leest en ook even stuurt aan haar, dan komt het allemaal in orde 😉:

Een vervelende melding die je krijgt te zien, maar deze is gelukkig gemakkelijk door ons op te lossen! De melding geeft eigenlijk aan dat je nieuwe abonnement niet gekoppeld is aan jouw My Vodafone account. We kunnen dit oplossen door je oude account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren en dan is je nieuwe abonnement gelijk gekoppeld aan je nieuwe account. Om dit te realiseren heb ik iets meer gegevens van je nodig. Wil je de volgende gegevens naar mij toesturen in een privéberichtje?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Gebruikersnaam My Vodafone:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer. 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂 

pkiffen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb ik reeds gedaan, alsnog bedankt!

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @pkiffen
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Ik zie dat je mij enkele privéberichtjes hebt gestuurd, maar dat het euvel inmiddels al is opgelost door één van mijn collega's! Ik ben dus net te laat, verdorie! Maar ik ben blij dat het zo snel is opgelost en dat je dit laat weten 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic