Xandet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen rollen beschikbaar in My Vodafone

ik heb pas een nieuwe telefoon gekocht met een Vodafone abonnement. Ik had eerst een Simpel abonnement dus ben overgestapt dit leek allemaal goed te gaan en mijn abonnement werkt nu ook alleen kan het niet inzien en krijg ik My Vodafone app telkens een Geen rollen beschikbaar melding. Hoe nu verder?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Xandet, welkom hier!

Wat leuk dat je voor een abonnement bij Vodafone hebt gekozen! De melding 'Geen rollen beschikbaar'' in My Vodafone is een vervelende melding, maar gelukkig wel snel en gemakkelijk op te lossen. De melding geeft eigenlijk aan dat er sprake is van een leeg account. Is het nog gelukt met de informatie van @Energieboy?

Zo niet, dan help ik je graag verder. Wil je mij een privébericht hiervoor sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone:

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Xandet 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Leuk dat je voor Vodafone hebt gekozen. Misschien helpt deze pagina je verder?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Xandet, welkom hier!

Wat leuk dat je voor een abonnement bij Vodafone hebt gekozen! De melding 'Geen rollen beschikbaar'' in My Vodafone is een vervelende melding, maar gelukkig wel snel en gemakkelijk op te lossen. De melding geeft eigenlijk aan dat er sprake is van een leeg account. Is het nog gelukt met de informatie van @Energieboy?

Zo niet, dan help ik je graag verder. Wil je mij een privébericht hiervoor sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone:

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic