Osman123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen rollen beschikbaar MyVodafone

Beste leden,

 

Onlangs heb ik mijn Vodafone-aansluiting opnieuw geactiveerd en daarbij een nieuw MyVodafone-account aangemaakt om mijn activiteiten te beheren en overzicht te behouden. Ik heb een nieuw e-mailadres gebruikt om een frisse start te maken, inclusief een nieuw telefoonnummer. Sinds mijn heraansluiting op 21-12-23 heb ik echter voortdurend de melding "Geen rol beschikbaar" ontvangen, ondanks dat er wel degelijk een account bestaat. Ondanks herhaalde pogingen en telefoongesprekken met de klantenservice, waarbij een accountreset werd uitgevoerd, blijft het probleem bestaan.

Daarnaast valt het me op dat onder het kopje "account uitbreiden" meerdere (oude) klantnummers worden weergegeven, wat het overzicht bemoeilijkt. Ik zou graag alleen de actieve Vodafone- en Ziggo-contracten zien en de overbodige klantnummers verwijderd hebben.

 

Ik zit momenteel met mijn handen in het haar en weet niet meer wat te doen. Kan iemand alsjeblieft snel hulp bieden bij dit probleem?

 

Alvast bedankt.

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3342Posts
  • 994Oplossingen
  • 1094Likes

Hi @Osman123, goedemorgen en welkom hier. 

Ik vermoed dat mijn bericht als mosterd na de maaltijd komt, want ik zie dat je gisteren een nieuw My Vodafone account hebt aangemaakt met je nieuwe klantnummer. Dit account is nu alleen in gebruik voor My Vodafone. Is het probleem hiermee verholpen?

Osman.123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond Cecilia,

Dank voor je antwoord. Ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantenservice en zij zijn eerst begonnen met het verwijderen van overige inactieve klantnummers. Daarna wordt er onderzocht waarom MyVodafone niet werkt bij mij. Ik kan wel inloggen, maar zonder dat ik inzicht hebt in mijn bundels etcetera. Mocht de klantenservice hier niet op uitkomen, dan stuur ik opnieuw een bericht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic