jraatjes

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen roamingkosten meer voor Europa?

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd, welke per 11 januari 2017 volgens mij ingaat (einddatum contract is in elk geval 11-01-2018). Heb ik nu per vandaag ook geen kosten meer in het buitenland of wel?
14 Reacties 14
Anonymous
Niet van toepassing
Vanuit hier kunnen wij dit helaas moet voor je controleren. voor de oude abonnementen wordt dit niet standaard aangezet en kun je het beste bellen hiervoor met de klantenservice. Vraag naar de afdeling migratie hiervoor.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
jraatjes ,zoals Steven- aangeeft kunnen we dit via het forum niet specifiek voor jou nakijken. Kijk in dit topic voor de regels met betrekking tot de nieuwe abonnementen. Je kunt inderdaad met de afdeling Migratie bellen om na te gaan welke optie op jouw abonnement van toepassing is.
NilsAndersen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vraagje, het zijn twee informatie vermeld, voor het bellen naar Europa buiten het bundel.

Op het internet pagina staat vermeldt dat:
Bellen van Nederland naar Europa Sms'en van Nederland naar Europa
Buiten je bundel € 0,20 per minuut € 0,10 per sms
Link: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red/

Op de PDF pagina 4 van Red tarieven overzicht staat:

Vodafone tarieven per 21 november 2016 Tarieven gebruik vanuit Nederland naar het buitenland (buiten bundel)
Bel (tarieven per minuut) Bellen vanuit Nederland €0,71buurlanden,
€0,81 Europa
Vanuit Nederland SMS sturen vanuit Nederland €0,31 per MMS vanuit Nederland naar het buitenland €0,06
Link: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/actueel/tarievenoverzicht_vodafone_red.pdf

Welke is nu het juiste tarieven ?

Alvast bedankt .



Anonymous
Niet van toepassing
Dit is afhankelijk van welke variant je hebt van het red abonnement hebt. De klantenservice kan met je meekijken hiervoor om te checken welke bij jou van toepassing is. Er zijn namelijk meerdere soorten red varianten. (Red 2, Red 3 en de nieuwste sinds dit jaar: Red 4)
NilsAndersen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steve,

Als uw beide links gebruik, zie je dat het die nieuwste abonennten zijn.
Mag uw vragen om te verifiëren ?
Omdat het toch een grote verschill is. SMS 31 of 10 cent nor bel minute 20 of 77 cent.

Alvast bedankt.
Nils
Rafraj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het maar raar dat het nergens op de website te vinden is de voorwaarden om als oud abbonee erachter te komen dat het toestel moet worden afbetaald. Ik was de winkel binnen gelopen ongeveer twee weken geleden en daar werd mij als enige verteld dat ik alleen 25euro hoef te betalen om het om te zetten. Vanaf maandag 21 novsm heb ik een paar keer 10minuten gewacht en opgegeven om langer te wachten. De volgende dag afgelopen dinsdag heb ik 35 minuten gewacht en uit eindelijk iemand aan de telefoon gekregen. Kreeg ik idd dit teleurstellende nieuws te horen. Zo zie je maar hoe slecht Vodafone medewerkers worden geïnformeerd en onduidelijk alles wordt vermeld. Mensen leuk en aardig wegwijs maken, maar wat een slechte service. Waar betaal ik uit eindelijk voor? Na deze abbonoment ben ik geen klant meer van jullie.
Anonymous
Niet van toepassing
Waarom er 2 verschrikkelijk prijzen worden benoemt durf ik niet te zeggen. ik ga dit intern dan ook doorspelen zodat het overeen komt. Thnx voor het aankaarten! maar nu ook zelf over de juiste prijzen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Steven- Heb je nog iets kunnen achterhalen, of moeten we even bijspringen?
NilsAndersen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astrid G.

Deze vragen zijn og niet god beantwordt.

On top klop die opgave van tarieven in de app blijkbaar niet te klopen.

Cosica france heeft het zelfde tarief als Amerika.

Blijkbaar zijn er ook verschillen van de prijs opgave van de PDF beneden en Vodafone App.

Amerika staat;

Bellen 1.98 euro
Gebeld worden 1,52 euro

PDF staat:

Verenigde Staten en
Canada
De gesprekskosten worden per 30 seconden
afgerekend, voor gesprekken korter dan een minuut
wordt een minuut in rekening gebracht.
Naar EU €1,32 Naar rest Europa €1,32 Naar overige landen €1,78 Gebeld worden €1,32

Blijkbaar is wordt hier niet die juiste Database gebruikt.

Wat is nu correct?

Ook die prijzen op de home page zijn anders.

Wat is nu correct?

Alsvast bedankt voor en aantwordt.


Vraagje, het zijn twee informatie vermeld, voor het bellen naar Europa buiten het bundel.

Op het internet pagina staat vermeldt dat:
Bellen van Nederland naar Europa Sms'en van Nederland naar Europa
Buiten je bundel € 0,20 per minuut € 0,10 per sms
Link: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red/

Op de PDF pagina 4 van Red tarieven overzicht staat:

Vodafone tarieven per 21 november 2016 Tarieven gebruik vanuit Nederland naar het buitenland (buiten bundel)
Bel (tarieven per minuut) Bellen vanuit Nederland €0,71buurlanden,
€0,81 Europa
Vanuit Nederland SMS sturen vanuit Nederland €0,31 per MMS vanuit Nederland naar het buitenland €0,06
Link: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/actueel/tarievenoverzicht_vodafone_red.pdf

Welke is nu het juiste tarieven ?
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Er zit inderdaad verschil in de vermelde prijzen. Er loopt intern een verzoek om dit aan te passen. Je kunt op dit moment de website aanhouden voor de tarieven.
NilsAndersen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Thomas, Beste Astrid,

Tot nu zijn die tarieven niet aangepast.

Zal ik het even naar de consumenten bond melden?

Ik vind het vreemd dat Vodafone niet in staat is binnen 3 weken die fouten te corrigeren.

Met vriendelijke groet,

Nils
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi NilsAndersen

Dat is inderdaad niet best. In ieder geval excuses dat het zo lang duurt en bedankt voor het melden. Ik ga voor je nakijken wat hier precies de reden is. Zodra ik meer weet hoor je van me.
grave

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan melden dat de tarieven zoals deze vermeld waren op internet 'verdwenen' zijn en Vodafone je aan de dure oude tarieven houdt. Dus 81 cent naar eu na de bundel minuten en 31 cent per sms naar de wereld. Ook de tarieven gebeld worden voor 0,10 euro in de rest van de wereld is weg. Dat was voor mij de reden om Vodafone erbij te pakken. Nu loopt de zaak bij de geschillencommissie.
Dat is de reden dat Vodafone niet meer reageert, ze willen dat het probleem uitsterft. Het zou me niet verwonderen als dit onderwerp straks van het forum is. Er is een aardig schoonmaak bedrijf bezig geweest de beloofde tarieven weg te poetsen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic