markwijs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen ping via Wifi na invoeren Sim kaart van Vodafone

Geachte Vodafone,
 
Ik heb op mijn bezoek uit het buitenland mijn buitenlandse blackberry met buitenlandse simkaart meegenomen, Deze werkt hier niet maar gelukkig kon ik prima op internet en Ping via Wifi. Toen kocht ik een tijdelijke Pre-paid kaartje van Vodafone zodat ik in nederland kon bellen, Na het invoeren van de vodafone Simkaart kan mijn telefoon niet meer op Ping via Wifi en blijft de wifi grijs. Ook na het terugdoen van mijn buitenlandse simkaart kan ik ook niet meer pingen via Wifi. Wat is hier de oplossing voor?
 
Blackberry Curve 8520.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Probeer eens met de oude SIM je toestel opnieuw aan te melden via de Host Routerings Tabel (Zit onder de geavanceerde opties en daarna de BB-knop gebruiken en kiezen voor opnieuw aanmelden).
 
Indien je de nieuwe SIM wilt blijven gebruiken: Heb je dan wel gezorgd voor 12,50 tegoed en Blackberry aan naar 4000 ge-smst? Anders gaan je Blackberry services sowieso niet werken.
 
Succes en een goede kerst!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Probeer eens met de oude SIM je toestel opnieuw aan te melden via de Host Routerings Tabel (Zit onder de geavanceerde opties en daarna de BB-knop gebruiken en kiezen voor opnieuw aanmelden).
 
Indien je de nieuwe SIM wilt blijven gebruiken: Heb je dan wel gezorgd voor 12,50 tegoed en Blackberry aan naar 4000 ge-smst? Anders gaan je Blackberry services sowieso niet werken.
 
Succes en een goede kerst!
kevin734

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als je dan heb ge-smst kan je dan weer een maand pingen en zo ef langer of korter
ladymarijke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoihoi
ik heb opgewaardeerd met 20 euro en kan niet pingen hoe kan dat met vriendelijk groet marijke wouterse
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
ladymarijke schreef:
hoihoi
ik heb opgewaardeerd met 20 euro en kan niet pingen hoe kan dat met vriendelijk groet marijke wouterse
Je geeft wel erg weinig informatie Marijke?
Je hebt dus 20 euro opgewaardeerd. En toen? Heb je "Blackberry aan" naar 4000 gezonden? Heb je daarna een bericht ontvangen? Wat was dat bericht? 
 
We helpen graag, maar je moet ook ons helpen om jou te helpen. Geef dus precieze info en je zult vanzelf goed antwoord krijgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic