mcbosch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen orderbevestiging

Vanochten mn bestelling geplaatst. Op de laatste pagina wordt aangegeven dat ik per mail een bevestiging van de order zal ontvangen. Nu zo'n 2,5 uur later nog geen mailtje ontvangen. Ook op MyVodafone staat niets van een bestelling, maar een nieuwe bestelling plaatsen is ook niet mogelijk. Iemand die hetzelfde heeft?
192 Reacties 192
Roytjuh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hmm raar dat mensen al smsjes hebben gehad. Ik heb vorige week al gelijk besteld s'ochtends vroeg en heb nog geen sms of niks gehad. Hopelijk krijg ik snel de sms. Weet toevallig een vriend van mij heeft hem donderdag bestelt en die heeft wel al de sms gehad..
 
We wachten nog maar weer af
 
gr
sander1976

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Maandag 01-10 een Iphone 5 16gb zwart besteld bij m'n contract verlenging.
Ik heb ook nog niks vernomen van Vodafone. Opzich niet zo heel gek, als ik deze week niks heb gehoord dan klim ik wel de telefoon in. (contract loopt nog ff )
peswyk

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Jaja en dan om van het gezeur af te zijn, orderbevestiging rondsturen zonder ordernummer!
 
peswyk

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Mijn dochter is met Hi in zee gegaan, Vrijdag j.l bestelt, gisterenochtend binnen gekregen!:@
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hoe kan ik met iemand chatten dan??
matt

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je inlog bij je orderstatus zie je aan de rechterkant van je scherm een optie 'chatten' staan.
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
bij mij niet, naja raar
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
buubdaman schreef:
bij mij niet, naja raar
Probeer het eens via deze link:
https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp
 
Is een andere dan via de website. Bij deze vind je wel een mogelijkheid om te chatten.
 
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Bedankt voor de link, de status van mijn bestelling is:
order is verified and fulfillment is in progress

Vérderop staat betaling verwerkt. Heb nog niets betaald maar toestelletjes gaat van eerste factuur, ik heb een verlenging aangevraagd. Ben toch wel heel benieuwd wat de leertijd zal zijn.
Youri

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik zit al vanaf maandag te wachten op een orderbevestiging. dinsdag nog gebeldt met ze en zeiden ze we sturen er nog 1 op maar tot op heden nog niks ontvangen!!! en als je even wilt bellen met ze zit je zo weer een half uur aan de lijn met ze !! ( niet gek hoor ) maar wel vervelend!! 
 
wie o wie kan mij er een handje mee helpen!??
 
mvg
040Rob

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Balen, ik krijg via de webcare als reactie dat ze mijn telefonische order niet kunnen vinden in het systeem... Vandaar ook geen ontvangstbevestiging. Wat is dat nou weer...?
Roytjuh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via deze link https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp werkt het voor mij ook niet. Hij vraagt om het order nummer die ik heb en mijn email adress maar krijg elke keer error. ook als ik het probeer met postcode en huisnummer. Iemand suggestie? of maar weer bellen 😛
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat is inderdaad niet het nieuws dat je wilt horen 040Rob. Het kan altijd dat je orderbevestiging iets langer op zich laat wachten. Ik neem aan dat je met een collega aan de telefoon wel gewoon de hele order hebt doorlopen? Dan zou hij toch gewoon in het systeem moeten staan. Zoveel vertrouwen heb ik wel in mijn collega's 😉

Wanneer had je besteld?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Roytjuh, je kunt bellen of je gegevens (in DM!) naar webcare tweeten. Houd er wel rekening mee dat je niet onmiddelijk reactie krijgt. Toestelreleases zorgen voor nogal wat werk bij ons en onze collega's 😉
Jeroenvanpersie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bas,
 
Ik heb wel een tweet gestuurd naar webcare maar geloof dat ik hem geen DM kan sturen omdat jullie mij niet volgen, kan dat kloppen?
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zoveel vertrouwen zou ik niet hebben. Beetje struisvogel. Mijn order was ook niet doorgekomen eerste keer. Sales had order niet doorgevoerd dus toen ik een week later nog eens belde was er niks bekend, nada.
Dus ik zou opnieuw bestellen anders duurt alleen maar langer.
Stepmagic

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar ik bang voor was is dus uitgekomen. Vorige week woensdagochtend de iPhone 5 besteld. Geen bevestiging van Vodafone dat de iPhone verstuurd was, dus maar afwachten. Uiteindelijk gisteren wel een e-mail gehad dat de iPhone verstuurd was. Dus ik vanmorgen bellen wanneer de bezorging plaats gaat vinden. En.... ja, vorige week vrijdag de 28ste dus al !!!! Nou mooi niet dus.
 
Wat is er mis gegaan? GLS had het pakket niet afgeleverd met als reden "adres onjuist". Is pas 3x eerder voorgekomen bij GLS. En nu dus weer. We wonen er ook pas 5 jaar, dus had ook niet veel anders kunnen verwachten. Uiteindelijk GLS maar weer gebeld en nu komen ze morgen alsnog afleveren. Ik ben benieuwd.
 
Maar wat me dus het meest stoort is dat ik gisteren pas een bevestiging kreeg van versturen. Had ik die vorige week gehad toen de iPhone verstuurd werd dan had ik eerder contact op kunnen nemen met GLS en had ik niet voor niks zitten wachten. Zeker omdat ik al verwacht had dat het bij GLS mis zou lopen met de "adres onjuist" reden. 
 
Vodafone heeft een prima netwerk, zelden problemen mee. Maar qua communicatie kan er nog heel veel verbeterd worden.
040Rob

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@BasT
 
Ik heb vorige week vrijdag rond 14:40 uur het hele bestelproces telefonisch doorgelopen. Als ik dan op woensdag verneem dat ze de order niet kunnen vinden... De medewerker aan de telefoon zei wel dat ik een bevestiging per mail zou krijgen.
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stevie schreef: ...
 De meeste mensen die voor vrijdag 15:00 hebben besteld zullen het toestel deze week nog ontvangen en dan voornamelijk in de eerste helft van de week.
We zien echter dat de iPhone 5 16 GB zwart erg hard loopt en daardoor zullen hier langere levertijden voor ontstaan.
Over het algemeen klopt de regel "wie het eerst komt, het eerst maalt". Dit wil zeggen hoe eerder je besteld hebt, hoe eerder je het toestel zult krijgen. Dit geldt op dit moment voor 80% van de bestellingen. ..
 
Woensdag besteld, donderdag orderbevestiging en ordernummer ontvangen. Daarna niets meer gehoord, dus ook nog steeds geen iPhone. 😞
Klantenservice ziet alleen dat de order in behandeling is..
 
Zijn er nog meer die woensdag besteld hebben en ook nog geen iPhone ontvangen hebben?
 
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Dit topic is in het begin opgericht om het over de orderbevestiging te hebben.
Als je hier vragen over hebt, zit je hier perfect 🙂
Heb je echter vragen over leveringen van de iPhone 5, kijk dan even hier.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic