mcbosch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen orderbevestiging

Vanochten mn bestelling geplaatst. Op de laatste pagina wordt aangegeven dat ik per mail een bevestiging van de order zal ontvangen. Nu zo'n 2,5 uur later nog geen mailtje ontvangen. Ook op MyVodafone staat niets van een bestelling, maar een nieuwe bestelling plaatsen is ook niet mogelijk. Iemand die hetzelfde heeft?
192 Reacties 192
densan

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Stevie, ik hoor verder nix meer van Vodafone, geen mail of zo. Maar als ik klik op verlengen op jullie website moet ik inloggen  op my vodafone en dan zie ik dat ik een ordernr. (dat ik niet heb) moet intikken....wil dat zeggen dat mijn bestelling wel in het systeem staat ? Thanks
Zatira

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
stevie:
dan een andere vraag, ik heb zojuist een sms gehad dat mijn nummerbehoud goedgekeurd is door KPN dus dit is nu rond.
betekend dit alsnog dat ik nog even op mijn iphone moet wachten?
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Geen bericht whatsoever en klantenservice 3 keer gebeld en 3 keer ander verhaal. ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
jams89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is bijna twee dagen geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst voor de iphone 5 maar ik heb nog steeds geen orderbevestiging. 
24 uur is al verstreken... En nu?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi allemaal!

Check voor meer informatie ook onze updates in het volgende topic:

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Laatste update van Stevie :D:


Stevie schreef:
Update:

Hi allemaal!

Ik zie de eerste post verschijnen dat iemand zijn iPhone heeft ontvangen!!!
Geweldig om te horen, dat is enigzins een bevestiging dat de informatie die ik zojuist doorkrijg klopt 😄

Dus hierbij weer een update van mijn kant over de Iphone 5 en de leveringen.

Vandaag zullen een aantal gelukkigen hun iPhone al ontvangen. Zowel mensen die een verlenging hebben gedaan als mensen die een nieuw abonnement met een iPhone 5 hebben aangevraagd, hebben kans dat vandaag hun toestel word geleverd. Wie dit precies zijn kan ik helaas niet zeggen, dus toch nog even afwachten of jij erbij zit....

Mensen die hun bestaande abonnement bij Vodafone hebben verlengd zullen of vandaag of direct na het weekend hun nieuwe toestel ontvangen.

Een deel van de mensen die een nieuw abonnement hebben afgesloten met een iPhone 5 zullen ook vandaag het toestel thuis geleverd krijgen. Verdere leveringen zullen direct na het weekend plaatsvinden, net zoals bij de klanten die verlengd hebben.

Waar hangt het vanaf wanneer je je toestel krijgt?


  • Wanneer heb je besteld? Oftewel, je besteldatum....
  • Heb je nummerbehoud aangevraagd? Mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd zullen het toestel wat later ontvangen omdat hier nog het één en ander verwerkt moet worden met de andere provider, overzetten van nummer, goedkeuring hiervan etc.
Komende week zal ik ook dagelijks status updates geven over de leveringen en voorraad, dus blijf het forum volgen!


buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb verlengd, op dinsdag om 10.00 dus volgens mij zou ik als een van de eerste zijn. Ik heb al drie keer gebeld en weet niet zo goed waar nu te zoeken. Kan een van jullie misschien enige actie ondernemen? dank
pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ook ik loop nog te wachten op mijn orderbevestiging en heb geen idee waar ik nu heen moet
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
buubdaman schreef:
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb verlengd, op dinsdag om 10.00 dus volgens mij zou ik als een van de eerste zijn. Ik heb al drie keer gebeld en weet niet zo goed waar nu te zoeken. Kan een van jullie misschien enige actie ondernemen? dank
Is je order goed doorgekomen? Weet je dat zeker?
Hoe heb je besteld telefonisch of via online?
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik weet niet of mijn order goed is doorgekomen. Ik ben dinsdag gebeld voor vodafone, abonnement afgesloten. Toen donderdag gebeld en toen kreeg ik te horen dat de order was doorgekomen en ik zsm bericht kreeg, maar dat dit door drukte nog niet was gelukt.
Toen belde ik gisteravond om 21.00 nog een keer en toen hoorde ik dat mijn order helemaal niet was doorgekomen. Ik snap er niets van, een van de twee heeft niet goed gekeken denk ik.
Horizone

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SUPER SLECHTE CUSTOMER ERVARING BIJ VODAFONE.
NOG VORIG WEEK GEBELT VOOR IPHONE 5 - BELOOFT TERUG GEBELT TE WORDEN BINENN 2 DAGEN. NIEMAND GEBELT. BELDE NET VANDAAG ZELF CS - 20 MIN WACHTIHJD - MESSAGE: 'IPHONES 5 ZIJN OP, WIJ KUNNEN U HELAAS MOMENTEEL NIET HELPEN. EXCUS; WIJ HADDEN HET VEELS TE DRUK OM IEDEREEN TE BELEN':
HEB IN TUSSENTIJD 3 EMAILS VAN T-MOBILE ONTVANGEN MET VERSCHILLENDE OPTIES VOOR DE IPHONE5.
BELACHELIJK HOE VODAFONE MET KLANTEN OMGAAT EN KLANTEN OOK KWIJTRAAKT!
- VODAFONE KOSTEN PER JAAR - 3000-4000EURO
- RUIM 10 JAAR KLANT BIJ VODAFONE - ONG 40000EURO
 
Hijo_Del_Jefe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de info Stevie. Woensdagochtend contract verlengd, vandaag inderdaad m'n iPhone 5 ontvangen
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
buubdaman schreef:
ik weet niet of mijn order goed is doorgekomen. Ik ben dinsdag gebeld voor vodafone, abonnement afgesloten. Toen donderdag gebeld en toen kreeg ik te horen dat de order was doorgekomen en ik zsm bericht kreeg, maar dat dit door drukte nog niet was gelukt.
Toen belde ik gisteravond om 21.00 nog een keer en toen hoorde ik dat mijn order helemaal niet was doorgekomen. Ik snap er niets van, een van de twee heeft niet goed gekeken denk ik.
Heb je wel een bevestigingsmail gekregen o.i.d.?
Of nog steeds niet?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Horizone schreef:
SUPER SLECHTE CUSTOMER ERVARING BIJ VODAFONE.
NOG VORIG WEEK GEBELT VOOR IPHONE 5 - BELOOFT TERUG GEBELT TE WORDEN BINENN 2 DAGEN. NIEMAND GEBELT. BELDE NET VANDAAG ZELF CS - 20 MIN WACHTIHJD - MESSAGE: 'IPHONES 5 ZIJN OP, WIJ KUNNEN U HELAAS MOMENTEEL NIET HELPEN. EXCUS; WIJ HADDEN HET VEELS TE DRUK OM IEDEREEN TE BELEN':
HEB IN TUSSENTIJD 3 EMAILS VAN T-MOBILE ONTVANGEN MET VERSCHILLENDE OPTIES VOOR DE IPHONE5.
BELACHELIJK HOE VODAFONE MET KLANTEN OMGAAT EN KLANTEN OOK KWIJTRAAKT!
- VODAFONE KOSTEN PER JAAR - 3000-4000EURO
- RUIM 10 JAAR KLANT BIJ VODAFONE - ONG 40000EURO

Hi Horizone,

Je hebt je bericht dubbel gepost, deze heb ik verwijderd.
Daarnaast is het uitsluitend gebruik van Caps Lock niet gewenst. Ik wil je daarom vragen hier de volgende keer op te letten.
Voor de volledigheid kun je de hier het topic met de 'Algemene huisregels' vinden: Algemene huisregels

Op welke manier heb je contact gezocht met onze collega's? Je kunt voor een passend advies met een iPhone 5 het beste even bellen met 0800-0560. Onze collega's helpen je daar graag verder met een leuk aanbod!
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nee nog steeds niks.
 
 
- wordt hier nog enig actie op ondernomen of niet? Anders bel ik wel WEER de helpdesk.. lekker bezig
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Buubdaman,

Heb je contact gehad met onze klantenservice? Staat je order correct in het systeem?

De dag is nog niet voorbij, hopelijk komt er nog positief nieuws 😉
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
is het mijn verantwoordelijkheid dat de order correct in het systeem gaat dan?
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ik quote:  "Voor vragen direct gerelateerd aan jouw Vodafone account, kun je het beste direct contact opnemen met onze klantenservice. "
 
ik vind dat ze ons hier prima op de hoogte houden van algemene issues als die er zijn. maar ze hebben jouw gegevens niet en het forum is er ook niet voor. dus jullie zijn nu allemaal aan het gokken. neem ff contact op en als dan blijkt dat er iets niet goed gaat, kom dan (terecht) klagen 😉
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
als je leest zie je dat ik dat al meerdere keren heb gedaan
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gebeld en te horen gekregen dat er niks bekend was van een order, geen verlenging en volgens vodafone ben ik nooit gebeld of iets.
 
Ik ben teleurgesteld. Rare gang van zaken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic