Beste Stevie,
Allereerst Kudo's voor de hoeveelheid informatie jullie werken er hard aan.
Ik heb vrijdag 28 sept. rond 10:00 uur 's ochtends mijn contract telefonisch verlengd voor 2 jaar met een abbonement van €75,- p/m met een 32 Gb iPhone 5 black.
Ik quote: 'De meeste mensen die voor vrijdag 15:00 hebben besteld zullen het toestel deze week nog ontvangen en dan voornamelijk in de eerste helft van de week.'
Ik heb tot op heden nog geen orderbevestiging gekregen, ook niet nadat ik vrijdag 5 okt rond 10:00 uur 's ochtends heb gebeld met de klantenservice en die mij heeft toegezegd dat zij de orderbevestiging terwijl wij aan het praten waren verstuurde.
Vandaag 9 okt. heb ik nog steeds niks vernomen van Vodafone, dit stelt mij erg teleur.
Ik begrijp dat jullie het druk hebben en ik ben erg geduldig zeker als ik mij vergelijk met alle andere forum gebruikers die na een dag wachten al 100 000 berichten sturen dat zij nog niks weten , wat ik ook begrijp.
Enfin, we zijn nu zo'n 2 weken verder en ik neem aan dat de drukte nu toch wel heeft afgenomen. Ik begrijp dat je niet per persoon kan kijken hoe het ervoor staat, maar ik zou wel graag willen weten hoe de zaken omtrent iPhone 5 voorraad en levering ervoor staan.
Ik hoop snel, liefst vandaag nog wat van jou te horen.
Met vriendelijke groet,
Stephan van Velzen