mcbosch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen orderbevestiging

Vanochten mn bestelling geplaatst. Op de laatste pagina wordt aangegeven dat ik per mail een bevestiging van de order zal ontvangen. Nu zo'n 2,5 uur later nog geen mailtje ontvangen. Ook op MyVodafone staat niets van een bestelling, maar een nieuwe bestelling plaatsen is ook niet mogelijk. Iemand die hetzelfde heeft?
192 Reacties 192
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stevie schreef:
Hi allemaal,
 
Dit topic is in het begin opgericht om het over de orderbevestiging te hebben.
Als je hier vragen over hebt, zit je hier perfect 🙂
Heb je echter vragen over leveringen van de iPhone 5, kijk dan even hier.
 
 
Had dat topic ondertussen gevonden, diegene die de 26e besteld hebben, hebben pech dus..
dankje Vodafone. :@
Bock

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
klikos schreef:
Stevie schreef:
Hi allemaal,
 
Dit topic is in het begin opgericht om het over de orderbevestiging te hebben.
Als je hier vragen over hebt, zit je hier perfect 🙂
Heb je echter vragen over leveringen van de iPhone 5, kijk dan even hier.
 
 
Had dat topic ondertussen gevonden, diegene die de 26e besteld hebben, hebben pech dus..
dankje Vodafone. :@
Hoeft niet zo te zijn. 26e besteld en vandaag binnen 4 okt.
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bock schreef:
Hoeft niet zo te zijn. 26e besteld en vandaag binnen 4 okt.
Lucky you! Heb jij info gehad dat je iPhone vandaag geleverd zou worden?
marijn21

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo,
 
Ik heb gisteren ochtend de bestelling voor de iphone er uit gedaan, heb alleen nog geen bevestiging gehad. Lees hier boven dat het iets langer kan gaan duren. Maar is dit nogsteeds binnen 24 uur en hoe lang zal het ongeveer duren voordat ik de iphone kan verwachten?
 
 
Gr Marijn
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Marijn, het kan inderdaad (ongeveer) 24 uur duren voor je de orderbevestiging krijgt.
Wanneer je toestel precies binnenkomt is niet te zeggen, maar zodra hij klaar is voor levering krijg je een sms dat dat zo is. Maar houd er rekening mee dat het even kan duren. Apple zelf kan bepaalde modellen zelf ook al heel moeilijk leveren 😉
basutrecht

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wo 26/9 besteld, geen sms gehad maar GLS stond net toch voor de deur! Nice
RobertvdMeijden

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vandaag om 5 uur iPhone 5 besteld maar geen bevestigingsmail gehad?
 
Weet iemand hoe dat komt?
 
Hoop op antwoord.
 
mvg Robert
 
Red85

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Stevie,
 
Allereerst Kudo's voor de hoeveelheid informatie jullie werken er hard aan.
 
Ik heb vrijdag 28 sept. rond 10:00 uur 's ochtends mijn contract telefonisch verlengd voor 2 jaar met een abbonement van €75,- p/m met een 32 Gb iPhone 5 black. 
 
Ik quote: 'De meeste mensen die voor vrijdag 15:00 hebben besteld zullen het toestel deze week nog ontvangen en dan voornamelijk in de eerste helft van de week.'
 
Ik heb tot op heden nog geen orderbevestiging gekregen, ook niet nadat ik vrijdag 5 okt rond 10:00 uur 's ochtends heb gebeld met de klantenservice en die mij heeft toegezegd dat zij de orderbevestiging terwijl wij aan het praten waren verstuurde.
 
Vandaag 9 okt. heb ik nog steeds niks vernomen van Vodafone, dit stelt mij erg teleur.
Ik begrijp dat jullie het druk hebben en ik ben erg geduldig zeker als ik mij vergelijk met alle andere forum gebruikers die na een dag wachten al 100 000 berichten sturen dat zij nog niks weten , wat ik ook begrijp.
 
Enfin, we zijn nu zo'n 2 weken verder en ik neem aan dat de drukte nu toch wel heeft afgenomen. Ik begrijp dat je niet per persoon kan kijken hoe het ervoor staat, maar ik zou wel graag willen weten hoe de zaken omtrent iPhone 5 voorraad en levering ervoor staan. 
 
Ik hoop snel, liefst vandaag nog wat van jou te horen.
 
Met vriendelijke groet,
 
Stephan van Velzen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
RobertvdMeijden schreef:
Vandaag om 5 uur iPhone 5 besteld maar geen bevestigingsmail gehad?

Weet iemand hoe dat komt?

Hoop op antwoord.

mvg Robert

Hoi Robert,

Hier was al een topic over, vandaar dat ik je bericht even verplaatst heb:).


henkslot

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
2 okt verlengd en tot vandaag (11 okt) niets van Vodafone gehoord....... Moet ik daar ongerust over worden? Of ben ik als klant die 3 mille per jaar spendeert aan Vodafone rekeningen niet interessant genoeg meer?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
henkslot schreef:
2 okt verlengd en tot vandaag (11 okt) niets van Vodafone gehoord....... Moet ik daar ongerust over worden? Of ben ik als klant die 3 mille per jaar spendeert aan Vodafone rekeningen niet interessant genoeg meer?
Als je niet zeker weet of alles wel goed is gegaan met je bestelling, neem dan even contact met ons op via Twitter of Facebook. We kunnen dan voor je nakijken hoe het precies zit. Hopelijk ben je dan al wat meer gerust gesteld. 😉

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL



henkslot

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Zit niet op twitter noch op facebook........ben 51 en hoop alleen voor mijn pensioen nog iets van Vodafone te vernemen 😉
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste allemaal,

Aangezien het probleem met het versturen van de orderbevestigingen lijkt te zijn opgelost en dit topic al een maand niet meer actief is zal het worden gesloten. Mochten er alsnog vragen over binnenkomen, kan ervoor gekozen worden dit topic opnieuw te openen en nieuwe berichten hiernaartoe te verplaatsen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic