JKorner schreef:
Ik zou toch nog wel een paar dingen willen weten voor ik de klantenservice bel aangezien de ruime wachttijden.
-Als ik de klantenservice bel kan ik dan erachter komen wanneer mijn iphone5 binnenkomt?
-Waarom een orderbevestiging sturen zonder ordernummer waardoor de pagina Online bestelling -> vraag de status op geheel nutteloos maakt.
J.Körner
JKorner schreef:Hi J Körner!
Ik zou toch nog wel een paar dingen willen weten voor ik de klantenservice bel aangezien de ruime wachttijden.
-Als ik de klantenservice bel kan ik dan erachter komen wanneer mijn iphone5 binnenkomt?
-Waarom een orderbevestiging sturen zonder ordernummer waardoor de pagina Online bestelling -> vraag de status op geheel nutteloos maakt.
-Is er toevallig enige informatie wanneer de extra's/gadgets uitkomen voor de iphone5?
-We zouden regelmatig op de hoogte worden gehouden via SMS, server uit de lucht? Want nog geen sms ontvangen,
Verder moet ik toch zeggen goed bezig hier op het forum, jullie doen ook je best met de gelimiteerde informatie die jullie krijgen.
En ik vind het toch enigzins 'raar' dat Apple zich zo heeft vergist, een aantal simpele peilingen en daarbovenop nog eens een x aantal extra iphones bij de levering had waarschijnlijk ook voor minder frustatie betekent.
Btw donderdag besteld dus ik hoop hem vandaag nog in me handen te hebben.
Hopelijk kan ik na deze enigzins teleurstellende ervaring weer gewoon zeggen blij te zijn met Vodafone als provider.
J.Körner
Bock schreef:Dit bericht heb ik vandaag om 16:41 gehad. Ik heb zaterdagochtend een orderbevestiging gehad. Misschien klopt het emailadres niet dat ze in het systeem hebben staan en heb je daardoor de bevestiging niet ontvangen. Het lijkt me dat als de order niet goed binnen was gekomen dat ze je geen sms hadden gestuurd. MIsschien hebben we hem toch deze week nog 😄 Spannend....! 😉
Ter info.
Woensdagochtend ongeveer 11 uur abbo verlengt per telefoon iPhone 5 16 zwart. Tot op heden geen orderbevestiging gehad per mail. Om 16.38 deze SMS ontvangen van Vodafone: "Beste klant, momenteel ontvangen wij beperkte voorraad vanuit Apple. Wij houden je op de hoogte van de status van je bestelling. Met vriendelijke groet, Vodafone.
Er gebeurt in ieder geval iets bij Vodafone, weet alleen niet of het nou positief of negatief is... Spannend.
Gr,
Bock
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.