JKorner schreef:
Ik zou toch nog wel een paar dingen willen weten voor ik de klantenservice bel aangezien de ruime wachttijden.
-Als ik de klantenservice bel kan ik dan erachter komen wanneer mijn iphone5 binnenkomt?
-Waarom een orderbevestiging sturen zonder ordernummer waardoor de pagina Online bestelling -> vraag de status op geheel nutteloos maakt.
-Is er toevallig enige informatie wanneer de extra's/gadgets uitkomen voor de iphone5?
-We zouden regelmatig op de hoogte worden gehouden via SMS, server uit de lucht? Want nog geen sms ontvangen,
Verder moet ik toch zeggen goed bezig hier op het forum, jullie doen ook je best met de gelimiteerde informatie die jullie krijgen.
En ik vind het toch enigzins 'raar' dat Apple zich zo heeft vergist, een aantal simpele peilingen en daarbovenop nog eens een x aantal extra iphones bij de levering had waarschijnlijk ook voor minder frustatie betekent.
Btw donderdag besteld dus ik hoop hem vandaag nog in me handen te hebben.
Hopelijk kan ik na deze enigzins teleurstellende ervaring weer gewoon zeggen blij te zijn met Vodafone als provider.
J.Körner
Hi J Körner!
Mijn antwoorden in volgorde van jouw vragen :D:
- nee, helaas is de informatie bij klantenservice even "uitgebreid" als mijn informatie...
- excuses dat is inderdaad niet handig
- nee, op dit moment zijn we volledig gefocused op de iPhone 5 zelf en deze goed uit te leveren, accessoire pakket heb ik nog geen informatie over. Zal hier binnenkort eens naar informeren als de grootste drukte voorbij is.
- en nee geen server uit de lucht ;). We gaan nu testen waarom jullie geen sms krijgen als het toestel word verzonden. Ik had dit namelijk al doorgegeven aan de betreffende afdeling....
Dankjewel voor het compliment over het forum
🙂 dat hoor ik natuurlijk graag.
En qua levering, je hebt donderdag besteld?
De meeste orders van voor het weekend zullen deze week worden uitgeleverd, pin me echter nergens op vast.
Nogmaals ik hoop met nog concretere informatie te kunnen komen later vandaag....