Update: Hi allemaal!
Even weer een update van mijn kant over de Iphone 5 en de leveringen.
Vandaag zullen een aantal gelukkigen hun iPhone al ontvangen. Zowel mensen die een verlenging hebben gedaan als mensen die een nieuw abonnement met een iPhone 5 hebben aangevraagd, hebben kans dat vandaag hun toestel word geleverd. Wie dit precies zijn kan ik helaas niet zeggen, dus toch nog even afwachten of jij erbij zit....
Mensen die hun bestaande abonnement bij Vodafone hebben verlengd zullen of vandaag of direct na het weekend hun nieuwe toestel ontvangen.
Een deel van de mensen die een nieuw abonnement hebben afgesloten met een iPhone 5 zullen ook vandaag het toestel thuis geleverd krijgen. Verdere leveringen zullen direct na het weekend plaatsvinden, net zoals bij de klanten die verlengd hebben.
Waar hangt het vanaf wanneer je je toestel krijgt?
- Wanneer heb je besteld? Oftewel, je besteldatum....
- Heb je nummerbehoud aangevraagd? Mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd zullen het toestel wat later ontvangen omdat hier nog het één en ander verwerkt moet worden met de andere provider, overzetten van nummer, goedkeuring hiervan etc.
Komende week zal ik ook dagelijks status updates geven over de leveringen en voorraad, dus blijf het forum volgen!