mcbosch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen orderbevestiging

Vanochten mn bestelling geplaatst. Op de laatste pagina wordt aangegeven dat ik per mail een bevestiging van de order zal ontvangen. Nu zo'n 2,5 uur later nog geen mailtje ontvangen. Ook op MyVodafone staat niets van een bestelling, maar een nieuwe bestelling plaatsen is ook niet mogelijk. Iemand die hetzelfde heeft?
192 Reacties 192
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goeiemorgen allemaal!

It's iPhone D-Day! Vanaf vandaag is het toestel leverbaar...
Ik probeer vandaag zo snel mogelijk informatie te achterhalen over leveringen, voorraden, status updates etc.
Ik kan echter niet voor jullie individueel aangeven of je bij de eerste lichting zit, maar ik probeer zo veel mogelijk informatie aan te leveren!


PS: als je het toestel online of telefonisch hebt besteld en je order is doorgekomen, dan is het niet mogelijk om via de winkel een toestel te krijgen.
Edwizzle

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@ Stevie: we wachten in spanning af...:p
dennispijl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hem gister ook eindelijk gehad, nu maar afwachten.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
psssst, het is iPhone D-Day, er is weer een nieuw topic: iPhone D-Day!

Misschien staat hier nog wat leuks voor jullie in!
En status updates blijven komen, dus check af en toe voor nieuwe topics
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus als ik het goed begrijp komen de bevestigingen per mail nu wel binnen? Heb al twintig keer in een half uur mijn mail opnieuw aangeklikt, helaas nog niets.. Dus toch nog even in ''spanning'' afwachten tot HET mailtje binnenkomt.
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
superleuk allemaal, mits het is goed gegaan. Stevie zou je misschien kunnen aangeven met wie ik contact kan opnemen ivm mijn abonnement? Ik wil best morgen naar de winkel gaan, maar niet om daar te horen dat ik toch al een abonnement heb.
 
dankje!
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste klant,
 
Wat fijn dat je weer voor ons hebt gekozen. Hieronder vind je de gegevens van je contractverlenging.* Zodra we het abonnement wijzigen sturen we je een e-mail met alle informatie.
Je krijgt ook een e-mail over de levering van je nieuwe toestel.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.

En die beruchte mail heb ik nog niet ontvangen, &$&$&#&*#&@&@&@ zooi!

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hey Buubdaman,

Echt specifiek over je eigen order moet je bij de klantenservice zijn. Wij kunnen dat helaas niet nakijken hier via het forum.
Het is inderdaad niet mogelijk om naar de winkel te gaan als je abonnement via online of telefonisch verlengd is, dan zou die order gecancelled moeten worden.

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hey Lise,

Die mail is de orderbevestiging, je bent nu op de mail van de levering aan het wachten, maar dat is niet de mail waar we het hier over hadden.
De orderbevestiging is binnen, dus dat betekent dat je order geregistreerd en doorgevoerd is en je dus in de lijst staat voor het ontvangen van een Iphone 5.
Danny-Almelo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie, kan het ook zo zijn: Ik heb nog geen mail gehad met de levering. is het dan wel mogelijk dat ik vandaag mijn iphone 5 misschien al kan ontvangen? of hoef ik vandaag niet thuis te wachten vandaag ;)..
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hey Danny,

Ik ga niets beloven, maar het kan dat je Iphone vandaag komt.
Nogmaals, ik zeg niet dat ie vandaag komt, maar het KAN wel.
Vandaag of uiterlijk maandag zullen de eerste mensen hun Iphone 5 ontvangen.
Zodra ik verdere status updates heb zal ik die natuurlijk ook met jullie communiceren.
Danny-Almelo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thanks voor je antwoord ;)! ik wacht af.
Zatira

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Haay,

Ik heb de 26ste mijn iphone 5 besteld met nummerbehoud(vanuit hi).
Dit is allemaal goed doorgekomen.
nu heb ik alleen een hele andere bevestigingsmail dan dat hier beschreven wordt in het topic.
Ik heb wel een ordernummer(ONLINE gevolgt door flink wat cijfers) en alles ontvangen. Ik denk dat ik er dan vanuit mag gaan dat alles gewoon goed aangekomen is??
Is het nodig om vandaag thuis te gaan wachten? aangezien het nummerbehoud al goedgekeurt is?
matt

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook op de 26e een iphone 5 besteld met nummerbehoud vanuit BEN.
Ik heb de 26e meteen een bevestiging van de order gekregen.
Nu kreeg ik net een sms met de mededeling dat de overstapdatum 26 oktober 2012 is.
Dit heb ik zelf niet aangegeven.
 
Hoe kan dat? En zal ik mijn iphone 5 dan ook niet eerder dan 26 okotber ontvangen?
 
groeten,
 
matthijs
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Stevie,
 
Wordt de levering door tnt post gedaan of door koeriers?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Update:

Hi allemaal!

Even weer een update van mijn kant over de Iphone 5 en de leveringen.

Vandaag zullen een aantal gelukkigen hun iPhone al ontvangen. Zowel mensen die een verlenging hebben gedaan als mensen die een nieuw abonnement met een iPhone 5 hebben aangevraagd, hebben kans dat vandaag hun toestel word geleverd. Wie dit precies zijn kan ik helaas niet zeggen, dus toch nog even afwachten of jij erbij zit....

Mensen die hun bestaande abonnement bij Vodafone hebben verlengd zullen of vandaag of direct na het weekend hun nieuwe toestel ontvangen.

Een deel van de mensen die een nieuw abonnement hebben afgesloten met een iPhone 5 zullen ook vandaag het toestel thuis geleverd krijgen. Verdere leveringen zullen direct na het weekend plaatsvinden, net zoals bij de klanten die verlengd hebben.

Waar hangt het vanaf wanneer je je toestel krijgt?


  • Wanneer heb je besteld? Oftewel, je besteldatum....
  • Heb je nummerbehoud aangevraagd? Mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd zullen het toestel wat later ontvangen omdat hier nog het één en ander verwerkt moet worden met de andere provider, overzetten van nummer, goedkeuring hiervan etc.
Komende week zal ik ook dagelijks status updates geven over de leveringen en voorraad, dus blijf het forum volgen!



Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
schuimpie schreef:
Stevie,

Wordt de levering door tnt post gedaan of door koeriers?

Als je je abonnement hebt verlengd bij Vodafone (dus een retentie van het abonnement) dan zal je Iphone door GLS (koerier) worden uitgeleverd.
brianwismans

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat wil voor mij zeggen:
 
Ik krijg na het weekend (hopelijk niet in te brede zin van het woord) uiterlijk mijn toestel geleverd. Heb namelijk op 26-09-2012 om 10:55 mijn verlenging met iPhone 5 64gb black gedaan. 
 
Ben benieuwd...
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
matt schreef:
Ik heb ook op de 26e een iphone 5 besteld met nummerbehoud vanuit BEN.
Ik heb de 26e meteen een bevestiging van de order gekregen.
Nu kreeg ik net een sms met de mededeling dat de overstapdatum 26 oktober 2012 is.
Dit heb ik zelf niet aangegeven.

Hoe kan dat? En zal ik mijn iphone 5 dan ook niet eerder dan 26 okotber ontvangen?

groeten,

matthijs

Nummerbehoud duurt altijd een maand, er wordt namelijk rekening gehouden met de opzegtermijn van een maand bij je vorige provider. Het is niet zo dat je toestel pas 26 oktober komt, het kan heel goed zo zijn dat deze eerder geleverd word. Het is echter wel zo dat je Vodafone abonnement pas 26 oktober ingaat en je dus eerder de nanosim van Vodafone niet kunt gebruiken. Tenzij je een nanosim van Ben hebt kun je het toestel dus ook niet voor activatie van je Vodafone abonnement gebruiken.

schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dank je, ik heb inderdaad na gebeld te zijn, mijn abbo verlengd 🙂 Nu afwachen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic