mcbosch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen orderbevestiging

Vanochten mn bestelling geplaatst. Op de laatste pagina wordt aangegeven dat ik per mail een bevestiging van de order zal ontvangen. Nu zo'n 2,5 uur later nog geen mailtje ontvangen. Ook op MyVodafone staat niets van een bestelling, maar een nieuwe bestelling plaatsen is ook niet mogelijk. Iemand die hetzelfde heeft?
192 Reacties 192
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste allemaal,

Daar ben ik weer....

We ervaren nog altijd problemen met de bevestigingsmails.
Er lijkt in het systeem ergens iets fouts te gaan waardoor de orders wel worden doorgestuurd maar er geen mail wordt uitgestuurd.

Dat betekent voor jullie: je ontvangt nog geen mail op dit moment, wanneer dat wel zo is, dat is nu vrij moeilijk te zeggen. Dat hangt namelijk af van het systeem. Maar als je het scherm hebt gezien na je bestelling "Bedankt voor je bestelling, je ontvangt een bevestigingsmail etc......" dan is je order doorgestuurd en ontvangen en wordt deze verwerkt.

Wanneer je toestel wordt uitgeleverd, 1ste lichting of 2de lichting kunnen we op dit moment dus ook niet aangeven. We willen wel de levertijden gaan communiceren hier op het forum zodra we daartoe in staat zijn, zodat we jullie enigzins een indicatie kunnen geven van wanneer je je iPhone kunt verwachten.

Sorry voor het ongemak!!!
MichaelIP5

Liefhebber
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hier ook. Mail ingevuld, gebeld door Voda zelf want ik zou geselecteerd zijn om als 1 van de eerste te bestellen.
Abo verlengt met 32gb iphone 5 met een mooi aanbod. Er werd toegezegd dat ik hem vr of zaterdag zou ontvangen.
Tot op heden geen bevestiging per mail. Paar keer gebeld maar zou goed komen al konden ze niets zien.
 
Net weer proberen te bellen wordt er gewoon opgehangen na 10 min wachten.. Ik wil nou wel duidelijkheid vind het niet kunnen dat er toezeggingen gedaan worden en ik nu in het duister tast hoe of wat terwijl ze mij ervoor hebben gebeld...
 
Tuurlijk de naam niet opgeschreven, stom.  Ik ben echt niet zo'n overhypte gast die niet kan wachten, maar als iets toegezegd wordt ga ik ervanuit dat t ook goed komt.
 
Ik wil nou wel duidelijkheid eigenlijk, helemaal als ik lees dat iemand die vermoedelijk gisteren via inet heeft besteld al wel een bevestiging heeft?
MichaelIP5

Liefhebber
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nou gebeld; order gewoon niet geplaatst.. ongelofelijk zelfs nog vanuit Vodafone zelf.
Nu weer in de wacht voor de verkoop om te kijken hoe en wat
mcbosch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zojuist heb ik in ieder geval de orderbevestiging gekregen. Nu afwachten wanneer er geleverd gaat worden.
ape

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net ook bevestiging op de mail ontvangen. Voor de levering zou ik nog een ander mailtje krijgen.. dus afwachten.. Enige wat jammer is, is dat ik nu niet bereikbaar ben op Whatsapp omdat mijn abonemment al is overgezet naar nieuw iPhone abonnement en ik nog een Blackberry heb. Dus tot de levering niet bereikbaar..
cblonk71

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik heb de orderbevestiging ontvangen. Idd nu afwachten wanneer de iPhone geleverd zal worden. Morgen 🙂 ????
brianwismans

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb een mail gehad met de bevestiging van de verlenging. Telefoon wordt afzonderlijk aangekondigd. 
 
Een levering voor dit weekend of in het weekend zou me wat verbazen eerlijk gezegd, maar we wachten af. Weet niet of de iPhone 5 64gb Black op voorraad is.
arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Hoi michaelIP5...had je telefonisch of op de site besteld? Het is in je bericht voor mij onduidelijk! Ik heb gisteren avond gebeld samen met mijn vrouw die ook haar abo moest vernieuwen, en ik ook tot zover geen bevestiging ontvangen. Het maakt me niks uit om een dagje langer te wachten, heb wel geduld, maar door te horen dat je order niet gevonden was...dit vind ik balen voor jou, maar ook zeker verontrustend voor de klanten die denken snel te zijn geweest met de order maar toch misschien niet eens weten dat de order zomaar verdwenen is. Ik ga niet meer bellen, heb vandaag zeker 30 minuten lang een antwoord apparaat moeten horen en ben niet verder gekomen dan dit omdat ik weg moest.ben benieuwd hoeveel mensen bij de klantenservice werken om zo de hele dag overbelast te zijn! Als ik maar denk dat ik van telfort naar vodafone ben gegaan om de service...lol.
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Stevie,

Sorry ik was nogal gefrustreerd dat ik nog niets gehoord had vandaar mijn berichtje in de andere topic, sorry.

Ik heb een bevestiging gekregen dat mijn abbonnement verlengt is en deze gister is ingegaan. Ik heb alleen nog geen bevestiging ontvangen dat mijn iphone bestelling goed is doorgekomen. Deze heb ik de 26e besteld.

Een vriendin van mij is vanochtend naar de winkel geweest en heeft zich ingeschreven op de pre-order lijst, zij werd diezelfde middag gebeld dat ze morgen de telefoon al op kan halen. Ik begreep dat alle winkels vandaag al de iphones binnen hebben gekregen.

Het leek mij dat via internet bestellen sneller zou gaan dan de winkel, ik was helaas net te laat maar de volgende lading zou volgende week komen. Ik heb me niet op de lijst laten zetten omdat dit volgens de medewerker in de winkel niet meer kon omdat ik de telefoon al via internet heb gekocht. Ik hoop dus snel bericht te krijgen want ik weet nog steeds niet of mijn bestelling via internet juist is doorgekomen, anders kan ik me morgen in laten schrijven voor de volgende lading van volgende week in de winkel.

Groetjes, Lise
Danny-Almelo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb op 26-09 via internet mijn abo. verlengd met de nieuwe iphone 5, maar inderdaad nog geen mail gehad ter bevestiging.
 
Ik heb na 15 min. gewacht te hebben iemand aan de telefoon gehad.. en die kon mij vertellen dat het wel 72 uur kon duren voordat ik een bevestigingsmail kon krijgen. ze kon me wel vertellen dat de bestelling geplaatst was.. even afwachten dus nog ....
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg net een e-mail van de klantenservice dat de bevestigingsmail als het goed is maandag pas verzonden word. Dat betekend dus dat we nog 4 dagen in onzekeheid moeten zitten om te zien of onze bestelling juist is doorgekomen. Vind dit een slechte service, andere providers konden de geschatte levertijd via internet al doorgeven en vodafone heeft geen idee wanneer de telefoons ongeveer worden verstuurd. Ik heb geen zin tot eind oktober te wachten als ik dit had geweten was ik wel naar de winkel gegaan, dan kon ik er in ieder geval van uit gaan dat ik volgende week al een iphone 5 in mijn bezit zou hebben.. This sucks!
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heb precies het zelfde probleem, omdat het bb abbo er iet meer is werken internet behoevende apps niet meer, is er geen verbinding 😞
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb ook vandaag wederom gebeld en te horen gekregen dat bevestigingen niet zijn uitgestuurd maar mijn order wel door is gekomen. Fine, bevestiging maakt me niet uit, maar ik zou graag horen of ik de telefoon morgen in huis heb. Ik heb de opname van mijn telefoon gesprek nageluisterd en de verkoper (zal naam niet noemen) heeft benadrukt dat ik de telefoon morgen zou ontvangen. Dit verwacht ik dus ook.
 
Het domme hiervan is punt verwachtingen scheppen. Ik had totaal niet verwacht dat ik morgen de telefoon in huis zou hebben, maar gezien mij dit wordt verteld stel ik me daarop in. 
 
Ik verwacht de telefoon dus morgen of iig een bericht dat hij er niet is, vandaag nog. (lijkt me geen probleem gezien hij nu al op de post zou moeten zijn.
Danny-Almelo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wanneer heb jij de iphone besteld Buubdaman?
 
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb de orderbevestiging binnen.
Bij "My Vodafone" ingelogd en daarna met de order referentie en mijn mailadres ingelogd bij "online bestelling".
 
Daar staat:
Levering binnen 24 uur (zonder nummerbehoud). Met nummerbehoud v.a. 4 dagen. Prepaid en accessoires: via post (TNT Post) binnen enkele dagen bezorgd.
 
Hopelijk dus morgen 🙂
 
edit;
hmmm, morgen niet dus, zie onder:
 
Beste klant,
Wat fijn dat je weer voor ons hebt gekozen! We hebben de contractverlenging goed ontvangen en in behandeling genomen. Nog even geduld en dan ben je in het bezit van de nieuwste iPhone.
De iPhone 5 is nieuw in ons assortiment en wij ontvangen slechts een beperkte voorraad van Apple. Zodra de voorraad binnen is, beginnen we met uitleveren. Via sms houden we je regelmatig op de hoogte van de status van je bestelling.
Kijk voor actuele status updates ook op het Vodafone Forum. 
Hoe activeer ik mijn Nano Sim?
Binnenkort krijg je een Nano Sim. De pincode van deze nieuwe simkaart is standaard '0000'. Sla eerst je contactgegevens veilig online op via Contacten Backup. De gegevens op je oude simkaart gaan namelijk verloren, zodra de nieuwe simkaart is geactiveerd. Ga naar www.vodafone.nl/contacten voor meer informatie of download de app via de appstore. Bel daarna onze klantenservice: 0800-1258, om de Nano Sim te laten activeren. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur.
Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.
Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb de iphone dinsdag ochtend om 11.00 besteld.
 
Stevie, heb net wederom gebeld en nu te horen gekregen dat er geen enkele order in het systeem zit, ik dus morgen geen iphone krijg en eigenijk alles opnieuw moet afsluiten.
 
ik snap hier niks van, zeker gezien 2 andere mensen aan de telefoon me hebben verteld dat dit wel zo was.
 
ik moet zeggen dat ik dit echt een belachelijk slechte gang van zaken vind. En eigenlijk niet zo goed weet wat ik nu moet.
 
ik wacht morgen af, maar dit slaat echt nergens op. 
sander020

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Gisteren heb ik de iPhone 5 besteld. Tijdens het gesprek werd duidelijk vermeld dat het toestel of vrijdag, ofwel zaterdag zou worden uitgeleverd. Nu ontving ik zojuist een email met de volgende tekst:
 
Beste klant,
Wat fijn dat je weer voor ons hebt gekozen! We hebben de contractverlenging goed ontvangen en in behandeling genomen. Nog even geduld en dan ben je in het bezit van de nieuwste iPhone.
De iPhone 5 is nieuw in ons assortiment en wij ontvangen slechts een beperkte voorraad van Apple. Zodra de voorraad binnen is, beginnen we met uitleveren. Via sms houden we je regelmatig op de hoogte van de status van je bestelling.
Kijk voor actuele status updates ook op het Vodafone Forum.
 

Kan iemand van Vodafone bevestigen of deze wat vage mail betekent dat je niet bij de eerste groep leveringen zit (zoals wel toegezegd)? Ik zie namelijk nergens in "My Vodafone" een wijziging van mijn abonnement - wat ik hier van andere mensen wel lees - dus heb er weinig hoop op.
KimB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben dinsdag zelf gebeld door vodafone omdat mijn abonoment al een aantal maanden geleden was afgelopen en ik had aangegeven hem pas te verlengen als de Iphone5 uit is. Ik was uitgekozen door vodafone ben dat als ik hem nu zou bestellen ik de Iphone 5 zou ontvangen bij de eerste levering en dat zou vrijdag of zaterdag 28-29 sep. zijn. Ik ben hierop ingegaan en de mijn abo verlengd en het toestel besteld. Nog gevraagd of ik hem ergens kon ophalen zodat ik zeker wist dat ik hem vrijdag of zaterdag zou hebben maar dat was absoluut niet nodig want ik zat echt bij de eerste levering. Na vanadaag 2 x 30 min in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice konden zij me niks vertellen over de bestelling. Vanavond heb ik uiteindelijk de order bevestiging ontvangen maar nog geen verzend bericht, Ik hoor verschillende berichten van mensen die dat wel al hebben ontvangen of hem in de winkel kunnen ophalen??
 
Ik baal erg van deze service ik voel me erin geluisd! Ze hebben gezorgd dat ik mijn abo heb verlengd door mij te vertellen dat ik bij de eerste levering zou zitten. Dit blijkt dus niet zo te zijn anders had ik al een verzend bericht ontvangen moeten hebben.
 
Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren?
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
jammer he! ik had me er ook op verheugd. Misschien nu maar morgen in de winkel halen..
EvaBle

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij idem, dinsdag alles doorgesproken en order gedaan via de telefoon. Er was me toegezegd dat ik de Iphone vrijdag zou ontvangen en anders uiterlijk zaterdag. Nog steeds geen orderbevestiging ontvangen en ook geen veranderngen op myvodafone.... Erg jammer beloftes, die waar het op lijkt niet nagekomen worden. Ik was altijd een zeer tevreden al klant 12 jaar!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic