Heb de orderbevestiging binnen.
Bij "My Vodafone" ingelogd en daarna met de order referentie en mijn mailadres ingelogd bij "online bestelling".
Daar staat:
Levering binnen 24 uur (zonder nummerbehoud). Met nummerbehoud v.a. 4 dagen. Prepaid en accessoires: via post (TNT Post) binnen enkele dagen bezorgd. Hopelijk dus morgen
🙂 edit;hmmm, morgen niet dus, zie onder:
Beste klant,
Wat fijn dat je weer voor ons hebt gekozen! We hebben de contractverlenging goed ontvangen en in behandeling genomen. Nog even geduld en dan ben je in het bezit van de nieuwste iPhone.
De iPhone 5 is nieuw in ons assortiment en wij ontvangen slechts een beperkte voorraad van Apple. Zodra de voorraad binnen is, beginnen we met uitleveren. Via sms houden we je regelmatig op de hoogte van de status van je bestelling.
Kijk voor actuele status updates ook op het Vodafone
Forum. Hoe activeer ik mijn Nano Sim?
Binnenkort krijg je een Nano Sim. De pincode van deze nieuwe simkaart is standaard '0000'. Sla eerst je contactgegevens veilig online op via Contacten Backup. De gegevens op je oude simkaart gaan namelijk verloren, zodra de nieuwe simkaart is geactiveerd. Ga naar
www.vodafone.nl/contacten voor meer informatie of download de app via de appstore. Bel daarna onze klantenservice:
0800-1258, om de Nano Sim te laten activeren. We zijn bereikbaar op werkdagen
van 08:00 tot 20:00 uur en
op zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur.
Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van
vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice