mcbosch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen orderbevestiging

Vanochten mn bestelling geplaatst. Op de laatste pagina wordt aangegeven dat ik per mail een bevestiging van de order zal ontvangen. Nu zo'n 2,5 uur later nog geen mailtje ontvangen. Ook op MyVodafone staat niets van een bestelling, maar een nieuwe bestelling plaatsen is ook niet mogelijk. Iemand die hetzelfde heeft?
192 Reacties 192
dennispijl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi mcbosch
 
Ik heb precies het zelfde probleem waarschijnlijk ook omdat ik een iphone 5 heb besteld en dat het een meest gewillig toestel is op dit moment.
 
Hoop wel dat ik hem vandaag nog krijg.
 
ape

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inderdaad precies hetzelfde, paar uur geleden bestelling geplaatst en nog steeds geen email ontvangen. Ook nieuwe bestelling plaatsen is niet mogelijk.. Heb ik nou besteld of niet? 
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Het kan inderdaad voorkomen dat jullie niet direct een orderbevestiging ontvangen na het bestellen van een Iphone 5.
Dit komt omdat we de orders op dit moment handmatig doorvoeren, en dus ook handmatig de bevestigingen versturen.
Binnen 24 uur zullen jullie een orderbevestiging ontvangen van ons!

Mochten jullie nog vragen hebben of morgen nog geen bevestiging hebben ontvangen, laat het dan even weten.
mcbosch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
tnx voor het antwoord. Had namelijk de verwachting dat het een automatisch gegenereerd mailtje zou zijn. Ik heb geduld.
Dickster

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan het ook zijn dat ik wat langer dan 24 uur op een bevestiging moet wachten?
 
Op de bestelling lijkt het dat die direct verstuurd zou worden, begrijp echter dat dit niet het geval hoeft te zijn.
Inmiddels is het ca. 24 uur geleden, echter heb nog geen bevestiging ontvangen.
 
Was overigens een SIM only bestelling en geen Iphone (aangezien het probleem hetzelfde was geen nieuw topic geopend)
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb ook geen orderbevestiging en het is inmiddels langer dan 24 uur geleden. Is het wel goed doorgekomen?
brianwismans

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij hetzelfde verhaal, inmiddels bijna 24 uur geleden maar nog geen mail. Een jaar geleden ging dit ook moeilijk en heb ik het toen allemaal nog eens moeten doen. Had gehoopt dat het nu wel goed zou gaan.

Is dit te controleren? Heb een 1jarige verlenging abbo altijd €65 met een iPhone 5 64gb Black besteld gistermorgen op de website.
Erickq

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor mij hetzelfde verhaal. gisteren rond 11:00 besteld. Gaat dat goedkomen?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Het kan dat er nog wat vertraging in de bevestigingsmail zit, dit heb ik nagevraagd bij de betreffende afdeling.
Ik kan echter niet nakijken voor jullie of je order goed is doorgekomen, daar heb je echt de klantenservice voor nodig :(.

Ik ga erachteraan om meer info te krijgen over wanneer de mails de deur uitgaan!

cblonk71

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ook ik heb gisterochtend direct een iPhone 5 besteld met een iPhone Altijd € 55 abonnement. Nog geen bevestiging ontvangen per email. Wat is de status van de bestelling en is deze wel goed doorgekomen?
onsmart

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist heb ik nog een keer gebeld met vodafone.
Ik kreeg te horen dat vanwege de grote drukte er nog geen orderbevestigingen verstuurd zijn en dat dit pas op zijn vroegst morgen gaat gebeuren.
Ik heb gisteren rond 9:45 uur mijn bestelling geplaatst maar de medewerker kon me niet vertellen of ik in de eerste groep qua ontvangers zou zitten.
Het blijft dus nog even afwachten.
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gister ochtend een iphone 5 via de webwinkel van vodafone besteld. 's avonds nog geen bevestigingmail ontvangen. Op internet kon ik niets vinden dus ik heb de klantenservice maar eens gebeld, na 1 uur in de wacht gestaan te hebben kreeg ik de receptioniste aan de telefoon met de vraag of ik morgen even weer kon bellen want het was druk. NEE ik kan morgen niet terug bellen aangezien ik net 1 uur in de wacht gestaan heb. Uiteindelijk kon ik met veel moeite de vraag aan haar stellen. Ze gaf aan dat de bevestigingsmail binnen 24 uur in mijn postvak moest zitten. Tot op heden nog niets ontvangen, net weer geprobeerd telefonisch contact op te nemen met vodafone maar na 30 minuten in de wacht staan vond ik het wel weer best.. Wat een service Vodafone!!!
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste allemaal,

Zoals ik vanmorgen al eerder aangaf, door de grote drukte kan het langer duren voordat je je orderbevestiging ontvangt.
Het is op dit moment een handmatig proces en je kunt je denk ik wel voorstellen dat er veel mails en order verwerkt moeten worden.

We zijn hard aan het werken om de orders te verwerken en mails uit te sturen. We hopen later vandaag bevestigingsmails uit te kunnen gaan sturen van verwerkte orders.

Ik vraag jullie dus nog even geduld te hebben, zodra ik meer weet zal ik jullie weer op de hoogte stellen!
Egbert44

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Vanochtend de bevestiging in de bus. ABO verlengt en ik zie als ingangsdatum 26/09. Zou de iPhone al verstuurd zijn?
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb tot op heden nog geen bevestigingsmail binnen gekregen. Ik heb de iphone 5 gister besteld via internet (verlening contract).
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Lise, ik heb je bericht even verplaatst naar het juiste topic, waar je, zoals ik net zag, ook al eerder hebt gereageerd.
Hou de discussie m.b.t. orderbevestigingen a.u.b. centraal in dit topic. Hier zal ik ook updates geven over dit onderwerp.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Update:

Als alles goed zal verlopen dan krijgen de mensen die gisteren besteld hebben vandaag een bevestigingsmail.
De mail die je ontvangt geeft OF aan dat je order goed is doorgekomen en bevestigd de levering van je nieuwe Iphone, OF dat je niet bij de eerste levering zit.

Dus nog even geduld hebben en afwachten of en welke mail je ontvangt.

buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok, komt het wel door dan? volgens de werknemer aan de telefoon zou ik bij de eerste lichting zitten die hem vrijdag ontvangt. Gaat dit nog lukken? Either way fine, maar ik zou wel graag op de hoogte gehouden willen worden,

dank voor je antwoorden Stevie.
Edwizzle

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Als alles goed zal verlopen dan krijgen de mensen die gisteren besteld hebben vandaag een bevestigingsmail

Geldt dit voor alle bestellers? Zowel online als telefonisch?:D
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic