ArcticG

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen ontvangst

Goedemorgen,

Ik heb vorige week donderdag mijn abbonement verlengd, daarbij waren wat problemen met het activeren van de simkaart. Vrijdag heb ik contact gehad met de klanten service, en toen is de simkaart alsnog geactiveerd. Sinds gisteravond laat heb ik geen ontvangst meer.

Ik heb de klanten service een bericht gestuurd echter krijg ik daarbij bericht dat het tot 10 dagen kan duren. Vervolgens heb ik een bericht op twitter gestuurd, echter voor een DM moeten jullie mij volgen.

Bijkomende onhandigheden hierbij zijn dat ik niet op facebook.com, of outlook.com kan vanaf mijn werk.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G). Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Ik raad u ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc. Vanuit hier kunnen wij helaas niet in de systemen om dit te controleren
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
ArcticG is het nog gelukt?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic