Jzwaan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen ontvangst

Heb net 20 euro betaald voor beltegoed maar heb geen ontvangst thuis van vodafoon
12 Reacties 12
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl tevens dient mobiele gegevens aan te staan.
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G). Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Ik raad u ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Zie voor meer informatie tevens: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Wat voor bereik heeft u niet?

Kan u niet internetten, kan u niet bellen of kan u niet smsen?

Jzwaan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen ontvangst ....mobiel netwerk niet beschikbaar
Anonymous
Niet van toepassing
Is de simkaart geactiveerd? Of heb je al gecheckt of er een storing is?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Jzwaan heb je nog kunnen testen wat Steven- vroeg?
Jzwaan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja hoor heb 20 euro beltegoed erop staan 10 km bij ons huis vandaan wel ontvangst maar waar wij wonen en in ons huis niets helemaal niets
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je ook gecheckt of er een storing is of werkzaamheden?
Jzwaan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen storing of niets heb bij het ontvangst streepjes geen 1 streepje dat het doet
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je de kruistest en contact opgenomen al met de klantenservice?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
We hebben al een tijd geen reactie meer gehad. Over 48 uur sluiten we dit topic, je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk is het probleem inmiddels verholpen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Het topic Geen ontvangst is verplaatst van het Samsung board naar het Netwerkvragen board. Topic.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic