Boneka

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen ontvangst vinkje bij SMS berichten

Heb al een paar weken het probleem dat ik geen vinkje meer zie wanneer een smsje is afgeleverd. Normaal gesproken krijg je dan een vinkje te zien. Heb van alles al geprobeerd met mijn Sony Xperia P. Baterij eruit kan niet, dus een boost gegeven. Simkaart eruit erin. Vinkje ontvangstbevestiging aan en uit gezet. 45 minuten aan de telefoon gehangen bij Vodafone. E-mail gekregen waar ik niks mee kan. Opnieuw alle instellingen geregeld en doorgestuurd door Vodafone. Ik stond niet aangemeld. Welnu de eerste smsjes verstuurd met vinkje bevestiging, daarna was het dus weer afgelopen.
 
Heb niet het idee dat het ligt aan de simkaart.
 
Ps What's app heeft wel vinkjes maar dat loopt via een server terwijl sms berichten lopen via Vodafone zelf.
1 Reactie 1
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Klinkt als een probleem met je toestelinstellingen. Ik heb geen probleem met ontvangstbevestigingen bij Vodafone. Da's wel een optie die op de meeste telefoons standaard uit staat en die bij een reset o.i.d. ook weer wordt uitgezet.

Ik denk ook dat je niet veel anders kunt doen dan checken of die optie aan staat. Nadat je hem aan hebt gezet werkt hij pas voor sms'jes die je vanaf dat moment stuurt. Kan zijn dat het niet werkt bij mms, maar wel bij sms.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic