ErikW1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen ontvangst 6171

Sinds vanmorgen totaal geen ontvangst meer. Ik heb een zakelijk abbonement, maar hier word ik echt niet vrolijk van. En dan bel ik Vodafone en krijg ik als antwoord om de telefoon uit te zetten en na 15 minuten weer aan te zetten. resultaat nog steeds geen ontvangst
En bedankt voor de service (NOT)

1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ErikW1

Ik raad je aan om eens je instellingen van het toestel te controleren via http://handleidingen.vodafone.nl/web
Let er wel bij op dat mobiele data aanstaat.
Via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ kun je controleren of er een storing of werkzaamheden bij jouw in de buurt zijn.

Wat je ook kunt proberen is een kruistest. Hiermee stop je jouw simkaart in een ander type en merk toestel en gaat er een werkende simkaart in jouw toestel. Mocht het de simkaart zijn dan krijg je vanuit vodafone een nieuwe simkaart. De kruistest kun je tevens uitvoeren in een Vodafone of Belcompany winkel

Tevens kun je eventueel handmatig een ander netwerk te selecteren en dan vervolgens weer terug te zetten op het netwerk van Vodafone. Hierdoor maakt de simkaart een nieuwe aanmelding op het netwerk van Vodafone en weet hij precies wat in jouw abonnement zit.

Daarna kun je ook nog eventueel contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of er een blokkade opstaat.
Ik hoop dat je aan bovenstaande iets hebt.

Groetjes Steven
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic