Hey
ErikW1 Ik raad je aan om eens je instellingen van het toestel te controleren via
http://handleidingen.vodafone.nl/webLet er wel bij op dat mobiele data aanstaat.
Via
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ kun je controleren of er een storing of werkzaamheden bij jouw in de buurt zijn.
Wat je ook kunt proberen is een kruistest. Hiermee stop je jouw simkaart in een ander type en merk toestel en gaat er een werkende simkaart in jouw toestel. Mocht het de simkaart zijn dan krijg je vanuit vodafone een nieuwe simkaart. De kruistest kun je tevens uitvoeren in een Vodafone of Belcompany winkel
Tevens kun je eventueel handmatig een ander netwerk te selecteren en dan vervolgens weer terug te zetten op het netwerk van Vodafone. Hierdoor maakt de simkaart een nieuwe aanmelding op het netwerk van Vodafone en weet hij precies wat in jouw abonnement zit.
Daarna kun je ook nog eventueel contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of er een blokkade opstaat.
Ik hoop dat je aan bovenstaande iets hebt.
Groetjes Steven