Raio schreef:
Op dit moment, 11:06 lukt het helemaal niet, dus geen 3G verkeer.
Getest bij collega's met Vodafone sim, ook geen 3G verkeer mogelijk. (Overigens wel 3G logo bij iedereen..., niet defaulted naar G)
Geen probleem
🙂Zou je even contact met ons op willen nemen via twitter of facebook? We kunnen dan je gegevens opvragen en contact opnemen met onze technische dienst. Er zijn namelijk nog altijd geen storingen bekend bij ons op die postcode dus het zou kunnen dat je de eerste bent die het meldt en dat we naar aanleiding van jouw melding de storing kunnen opsporen.
Verwijs trouwens aub even naar dit topic en het feit dat jij de topicstarter bent, dan hoeven we een aantal standaardvragen alvast niet meer te stellen.
@Daveran en xsess: als we van Riao een melding krijgen en hij verwijst naar dit topic hoeven jullie je opzich niet meer te melden maar als je wilt mag het natuurlijk wel. Dan geldt hetzelfde als hierboven.
@Gaby en Theresia: ik wil jullie graag helpen, maar ik zou jullie willen vragen om ofwel een apart topic aan te maken, ofwel contact op te nemen met de klantenservice (telefonisch of ook weer via twitter&facebook)
Een probleem met het netwerk komt namelijk in 99 van de 100 gevallen door een mast die niet goed werkt. Mensen die op een totaal andere postcode zitten kunnen daar geen last van hebben.
Dat wil niet zeggen dat er op jouw postcode niks mis is, dat kan natuurlijk, maar we moeten dat apart uitzoeken. Dat kan beter individueel of in een ander topic. Dan kunnen we daar de mensen die ook op jouw postcode zitten verzamelen zodat we een beter beeld hebben van wat daar mis is zonder dat het probleem op de postcode uit dit topic vertroebelt.
Bvd!