Jangroep

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen of slecht 4G Internet op Amsterdam Centraal

Waarom is jullie 4G op Amsterdam Centraal , dus op de perrons, zo slecht of valt geregeld weg?

Je moet dan eerst je telefoon opnieuw opstarten, dan doet 4G het weer even, en ondertussen is je trein vertrokken.

 Ik heb een Samsung A40, en ik zie dat het parapluutje ontbreekt en alleen 2 pijltjes verschijnen

.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9440Posts
  • 2995Oplossingen
  • 2099Likes
Jangroep wrote:

Wat is dit een knullige en rommelige manier van  Vodafone om klanten niet zelf te helpen, maar ze met een kluitje in het riet te sturen

Waar is of een chatmogelijkheid, of een whatsappnummer of een emailadres?

Hoe moeilijk kan het zijn, kennelijk heel erg moeilijk

Hoi @Jangroep 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hoeft hier je vraag niet te stellen, je kan ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of een chat te starten. Men stuurt je hier niet met een kluitje in het riet. Het is maar net hoe iemand geholpen wil worden en duidelijk is de community niet iets voor jou. 

Maar goed, je kan op de plek, waar je op dat moment bent, controleren door postcode in te voeren en te zien of er een netwerk storing is? Controle doe je via deze pagina en je kan daar ook een melding maken. 

Maar je kan ook contact opnemen met de klantenservice via bellen of een chat. Dit kan via deze pagina en als je een klacht wil indienen dan kan je deze sturen via deze pagina. Ja, zelf even zoeken en je komt ook op deze pagina’s uit. Dus beetje jammer om te melden dat je bij Vodafone je vraag niet op meerdere plekken kwijt kan! Oh ja, je kan je vraag ook nog stellen via Facebook of Twitter. Kijk, dat kan ook nog! 

Succes, er zal iemand via een van bovenstaande informatie met je contact opnemen en je probleem serieus nemen. En morgen komt er iemand van Vodafone hier op de community, mocht dat nog nodig zijn. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jangroep
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat is dit een knullige en rommelige manier van  Vodafone om klanten niet zelf te helpen, maar ze met een kluitje in het riet te sturen

Waar is of een chatmogelijkheid, of een whatsappnummer of een emailadres?

Hoe moeilijk kan het zijn, kennelijk heel erg moeilijk

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9440Posts
  • 2995Oplossingen
  • 2099Likes
Jangroep wrote:

Wat is dit een knullige en rommelige manier van  Vodafone om klanten niet zelf te helpen, maar ze met een kluitje in het riet te sturen

Waar is of een chatmogelijkheid, of een whatsappnummer of een emailadres?

Hoe moeilijk kan het zijn, kennelijk heel erg moeilijk

Hoi @Jangroep 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hoeft hier je vraag niet te stellen, je kan ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of een chat te starten. Men stuurt je hier niet met een kluitje in het riet. Het is maar net hoe iemand geholpen wil worden en duidelijk is de community niet iets voor jou. 

Maar goed, je kan op de plek, waar je op dat moment bent, controleren door postcode in te voeren en te zien of er een netwerk storing is? Controle doe je via deze pagina en je kan daar ook een melding maken. 

Maar je kan ook contact opnemen met de klantenservice via bellen of een chat. Dit kan via deze pagina en als je een klacht wil indienen dan kan je deze sturen via deze pagina. Ja, zelf even zoeken en je komt ook op deze pagina’s uit. Dus beetje jammer om te melden dat je bij Vodafone je vraag niet op meerdere plekken kwijt kan! Oh ja, je kan je vraag ook nog stellen via Facebook of Twitter. Kijk, dat kan ook nog! 

Succes, er zal iemand via een van bovenstaande informatie met je contact opnemen en je probleem serieus nemen. En morgen komt er iemand van Vodafone hier op de community, mocht dat nog nodig zijn. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 795Posts
  • 214Oplossingen
  • 371Likes

Hoi @Jangroep 
Welkom op de Vodafone Community. 

Regelmatig onbereikbaar zijn is zeker onhandig! Laat staan als je trein dan ook nog eens voor je neus vertrekt. Ik zie dat @Energieboy je al heeft uitgelegd wat de Vodafone Community precies is en dat er nog meerdere wegen zijn om met ons in contact te komen. Het is natuurlijk ook maar net welke vorm van contact jij het prettigst vindt. Heb je inmiddels al contact gehad? Zo niet, dan raad ik je aan om de netwerk check even te doorlopen. Aan het einde hiervan wordt een opdracht aangemaakt naar onze technische dienst, zodat er dieper in het netwerk wordt gedoken. 

Uitgelicht topic