Marcog

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen of nauwelijks bereik in Nieuwkoop 2421 XN

De hele middag nauwelijks of meestal geen mobiel bereik.
Mijn vrouw ook niet. 5 x gebeld en na verschillende kern de toestellen gereset weer gebeld. Steeds doorverbonden met netwerk afdeling omdat men niets anders kon vinden.
Steeds eindeloos in de wacht en nog steeds geen oplossing.
Hoe kan ik een netwerkstoring doorgeven?
Immers enige kennissen in Nieuwkoop die ook Vodafone hebben ondervinden deZe problemen ook dus het zal niet aan de toestellen liggen.
10 Reacties 10
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat lijkt me inderdaad niet echt de bedoeling, marco!

Het lijkt me het beste om alle klachten hier te verzamelen. Kun je de andere ook vragen hun bevindingen in dit topic te plaatsen? Graag hoor ik van iedereen exacte postcodes/binnen of buiten huis/2 of 3G.
marcok

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook bij mij geen tot bijna geen bereik meer sinds 28-10-2013
en ik woon een paar huizen verder (denk ik) in 2421 xn gebied
heeft vast met de storm te maken
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
marcok schreef:
Ook bij mij geen tot bijna geen bereik meer sinds 28-10-2013
en ik woon een paar huizen verder (denk ik) in 2421 xn gebied
heeft vast met de storm te maken
Het zou inderdaad kunnen dat het iets met de storm te maken had. Ik zie op dit moment in ieder geval geen meldingen van problemen in die regio. Kun je aangeven of je dit nu nog steeds merkt? We zijn immers weer een avond/nacht verder en wellicht hebben de problemen zich vanzelf opgelost.
Fenniestevens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik woon ook in nieuwkoop 2421HE en heb ook geen tot bijna geen bereik. Ligt mijn televoon voor in het huis dan ben ik zelfs helemaal niet te bereiken. Het beste begeik heb ik in de achtertuin maar daar wordt de verbinden ook nog wel eens verbroken.
Ik wordt er zo onderhand gek van! We zitten in de randstad en dan zo slecht bereik. In Frankrijk in de Ardeche had ik gewoon zoveel meer bereik, dat moet toch niet kunnen.
Ik overweeg echt om naar een andere provider te gaan.
Zit al vanaf dat Vodafone nog Livertel was bij jullie maar er komt maar geen verbetering helaas...
Groetjes Fennie
marcok

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Vodafone,
 
vanavond thiusgekomen van mijn werk.
Ik zie dat ik weer netwerk heb in 2421 gebied
zelfs beter dan voor 28-10-2013.
Wat mij betreft is het probleem opgelost.
 
vanochtend vroeg 7.00 uur had ik trouwens nog steeds geen
netwerk.(in antwoord op je vraag)
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen dat het inmiddels weer goed werkt! Geldt bovenstaande post van Marcok ook voor de rest?
merair

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone, ik woon in postcodegebied 2421 EW en heb helaas nog geen betere bereikbaarheid sinds de dag dat het zo stormde...
De klantenservice gaf aan dat deze klacht pas prioriteit zal worden als er veel mensen over bellen. Dan moeten we denk ik nog lang wachten voordat de klacht wordt opgelost ;-(
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi merair,

Dat is niet zo fijn. Bedankt dat je hier een melding van maakt. We hebben wel twee berichten gehad op 30 oktober. Sindsdien kan ik geen melding meer terugvinden. Ik heb jouw voorbeeld wel toegevoegd. Kun je nog aangeven sinds welke datum dit is begonnen en heb je dit op zowel het 2G als 3G-netwerk? Weet je of er nog andere gebruikers zijn met deze problemen? Volg ook eens de stappen in onze netwerkgids op http://voda.fo/ne/v706r.
Corina68

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In Papenveer (ook gemeente Nieuwkoop) Postcode gebied 2461EL geen bereik in huis.
Dit is sinds een paar weken.
Voorheen geen problemen gehad.

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat gaf je hier inderdaad al aan. Laten we alle info in 1 topic houden. Dat praat wat gemakkelijker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic