Suzanna

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerkverbinding

Hoi, Ik woon in Rhoon vlak bij Rotterdam en heb al een aantal dagen geen netwerkverbinding. Heel soms doet hij het wel, maar meestal niet. Rij ik met de auto ongeveer 2 km verder, dan is het bereik er weer wel en kan ik weer bellen of SMS-en. Gisteren was er iemand op visite met een Vodafone telefoon en die had hetzelfde probleem. Andere abonnementen doen het gewoon wel. Internet doet het beter.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Hey Suzanna en T2Y,

Allereerst welkom op het forum!

Er is gelukkig een simpele verklaring voor het feit dat de verbinding in de omgeving van Rhoon niet optimaal is 😉 Ik heb even voor jullie nagekeken of er in die omgeving iets aan de hand is. Er zijn momenteel problemen met een mast en de monteurs werken momenteel hard aan een oplossing.

Het is dus even afwachten! Ik raad jullie wel aan om regelmatig het toestel uit en aan te zetten. Dan meldt het toestel zich opnieuw aan op het netwerk.

Bekijk in context

3 Reacties 3
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Hoi Suzanna, welkom op het Eforum van Vodafone

Als ik hieruit lees begrijp ik dat je geen verbinding heb om te bellen en smsen. heb je al eens een keer je telefoon proberen opnieuw te starten, zo maakt hij een nieuwe verbinding met het vodafone netwerk.

Probeer ook eens je telefoon op 2g(GSM) verbinding te zetten, normaal staat deze op automatisch 
T2Y

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem in Rhoon. Telefoon al opnieuw opgestart. 2G werkt af en toe, maar dan heb ik natuurlijk geen internet. Slecht dat jullie bij storingen niets vermeld hebben staan,
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Hey Suzanna en T2Y,

Allereerst welkom op het forum!

Er is gelukkig een simpele verklaring voor het feit dat de verbinding in de omgeving van Rhoon niet optimaal is 😉 Ik heb even voor jullie nagekeken of er in die omgeving iets aan de hand is. Er zijn momenteel problemen met een mast en de monteurs werken momenteel hard aan een oplossing.

Het is dus even afwachten! Ik raad jullie wel aan om regelmatig het toestel uit en aan te zetten. Dan meldt het toestel zich opnieuw aan op het netwerk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic