Hey
KeesGoedee,
Dat is vervelend als het niet werkt. Je geeft al aan dat roaming aan staat. Wat voor een telefoon heb je? Heb je een iphone waar de knop eu-Internet ook zichtbaar is onder roaming, zorg er dan voor dat deze uit staat. Zorg er wel natuurlijk voor dat mobiele gegevens aan staan.
Ik raad je aan om de overige instellingen te controleren via
http://handleidingen.vodafone.nl/web om te zien of deze correct staan door je telefoon te selecteren en dan te zoeken op internet.
Mocht dat niet werken kun je altijd nog handmatig een ander netwerk selecteren. Het kan namelijk zijn dat daar een storing is of dat het netwerk alleen is bedoeld voor 3g of 2g. Dit verschilt in het buitenland per netwerk.
Mocht het dan nog niet werken raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen jou hiermee verder helpen en dan kun je natuurlijk al aangeven dat je het bovenstaande al geprobeerd hebt. Via
www.vodafone.nl kun je zien hoe je de klantenservice kunt bereiken.
Laat even weten of het gelukt is.
Groetjes Stevied86