Jurriaan91

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk na verlenging abonnement

Hallo,

Ik heb mijn abonnement verlengd en heb ondertussen mijn nieuwe toestel, samsung galaxy s6, onvangen! Mee geleverd kwam ook mijn nieuwe (nano) simkaart. Na het invoeren van de simkaart in de telefoon en alle basis instellingen geïnstalleerd te hebben zie ik dat mijn simkaart geen verbinding met het netwerk maakt.

Ik kan niet bellen, gebeld worden, smsen of op internet via mijn mobiele pakgegevens! Ik heb meerdere keren mijn telefoon opnieuw opgestart, simkaart eruit gehaald en daarna weer opnieuw erin, zelfs helemaal terug naar de fabrieksinstellingen gezet, maar niets werkt! Ik ben zelf al via MyVodafone ingelogd en proberen de simkaart te activeren, alleen daar krijg ik de melding dat er geen nieuwe simkaart is om te activeren!

Wie kan mij hiermee helpen? Want er niets zo irritant als een nieuwe teefoon hebben, maar hem niet kunnen gebruiken!

Vriendelijke groetjes, Jurriaan
4 Reacties 4
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
beste Jurriaan91 je kan het beste even de klantenservice bellen om je simkaart te laten activeren

dit duurt normaal 2 uurtje maar kan maximaal 48 uur duren
Jurriaan91
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas is de klantenservice nu niet te bereiken! Met mijn telefoon kan ik sowieso niet bellen omdat er geen netwerk is, met een telefoon van een ander krijg ik een bandje aan lijn omdat ze alleen van maandag tot zaterdag bereikbaar zijn! Dus vandaag is mijn telefoon helemaal nutteloos.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Betreft sowieso dubbel topic en het kan via het forum niet worden afgehandeld, zoals patjuhw al heeft aangegeven.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic