Nadecheseip

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen netwerk meer, hoe kan dit?

Goedemiddag, ik ben een nieuwe klant( sim only) met nummerbehoud en mijn telefoonnummer zou op 10-06 om 11:00 uur overgezet worden naar Vodafone. Ik doe vandaag het simkaartje erin maar ik heb geen netwerk..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Nadecheseip
Welkom op de vernieuwde klanten help klanten Community van Vodafone.

Dit is echt een klantenservice vraag, wij als klanten kunnen je hier niets over melden. Zelf ben ik ook zojuist overgestapt van een andere provider naar Vodafone en dat ging niet helemaal lekker. Maar uiteindelijk komt dat natuurlijk wel goed, kan ik wel je zeggen :blush:.

Bel de klantenservice op nummer: 0800-0560 optie 3
Maar je kan natuurlijk ook een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook (24/7 hulp)

Succes en laat weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Nadecheseip
Welkom op de vernieuwde klanten help klanten Community van Vodafone.

Dit is echt een klantenservice vraag, wij als klanten kunnen je hier niets over melden. Zelf ben ik ook zojuist overgestapt van een andere provider naar Vodafone en dat ging niet helemaal lekker. Maar uiteindelijk komt dat natuurlijk wel goed, kan ik wel je zeggen :blush:.

Bel de klantenservice op nummer: 0800-0560 optie 3
Maar je kan natuurlijk ook een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook (24/7 hulp)

Succes en laat weten hoe het is afgelopen.
Nadecheseip
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat dacht ik al, dacht ook dat dit een forum was van medewerkers van vodafone . Thanks ga het navragen aan het personeel
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Nee hoor, het is een community voor iedereen.
Het is de bedoeling dat klanten elkaar helpen en als het iets te administratief is dan kunnen klanten dit niet en dan kan je zelf contact opnemen via andere wegen of dat er een moderator van Vodafone langs komt en je eventueel kan helpen. Zoals je ziet is de community nu helemaal vernieuwd en hoop een beetje dat straks meer moderatoren langs kunnen komen om te helpen.

Succes en als je nog vragen hebt, stel ze gerust hier op de Community van Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic