Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb totaal geen netwerk in het buitenland met de simkaart van mijn werkgever. Ik vermoed dat er nog een blokkade op zit vanuit het tijdperk dat je nog extra moest betalen in het buitenland. Kunnen jullie dit checken/ uitschakelen?
Nee, helaas niet. Ik kan dus ook vanuit Belgie niet bellen, want het nummer voor buitenlanders werkt niet, dus het houdt gewoon op voor mij! (mijn vader dan). Belachelijk gewoon, maar helaas!!
Jeetje wat vervelend! Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Zoals mijn collega eerder al aangaf is dit een kwestie die via de klantenservice loopt. Als er een case is aangemaakt, kan daar de status opgevraagd worden. Is er nog geen case aangemaakt? Volg dan de stappen op deze link: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml. Er wordt dan een melding gemaakt bij onze technische afdeling en die gaan onderzoeken hoe ze dit op kunnen lossen.
Erg frustrerend dit. Nee het is niet opgelost. De zaak is niet zo gemakkelijk. Mijn Duitse simkaart doet het ENKEL als er eerst EEN ANDERE simkaart ingedaan word van VODAFONE DUITSLAND met een abbonement. Dus stap 1: andermans simkaart in mijn mobiel. Stap 2, die simkaart eruit, stap 3 mijn kaart erin, stap 4 mijn eigen simkaart heeft vodafone network. Dus elke keer als ik in het buitenland geweest ben moet ik langs iemand met een vodafone simkaart met abbonement.
Nu heb ik ook nog mijn oude NLse simkaart. Die gebruik ik momenteel. Maar deze is prepaid en mijn data werkt niet in duitland. Ik zou erg geholpen zijn als jullie een oplossing hebben vor OF de duitse simkaart OF de nederlandse. Het is llebei problematisch en ik wil gewoon bereikbaar zijn... Mvg
Mariekevannoppe, via het Forum kunnen we alleen tips geven, dit zijn vaak ook oplossingen. Voor verder onderzoek raad ik toch aan om contact op te nemen met onze klantenservice.