Lonnekevanempel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen netwerk in buitenland

Ik ben in Spanje. Begin van de week kon ik zonder wifi mijn data gebruiken, sinds enkele dagen niet meer. Wat zou er aan de hand kunnen zijn en wat kan ik doen? Krijg melding: Offline en Geen netwerk beschikbaar.

Dank! Lonneke
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Lonnekevanempel,

Heb je inmiddels weer netwerk of werkt het nog steeds niet?
Was je begin van de week ook al in Spanje en toen werkte alles dus wel naar behoren? Heb je een abonnement of prepaid? En heb je toevallig een instelling veranderd of misschien een update gedaan?
Het kan nog wel eens voorkomen dat jouw simkaart geen goede verbinding maakt met het netwerk. Je zou eens handmatig kunnen switchen naar een ander netwerk en vervolgens weer terug gaan naar de automatische netwerkselectie. Mocht dit niet helpen, dan wil ik je vragen om jouw simkaart in een ander toestel te proberen. Heb je dan wél netwerk, dan ligt het waarschijnlijk aan jouw toestel en niet aan het simkaartje zelf.
We horen graag van je.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Lonnekevanempel,

Heb je inmiddels weer netwerk of werkt het nog steeds niet?
Was je begin van de week ook al in Spanje en toen werkte alles dus wel naar behoren? Heb je een abonnement of prepaid? En heb je toevallig een instelling veranderd of misschien een update gedaan?
Het kan nog wel eens voorkomen dat jouw simkaart geen goede verbinding maakt met het netwerk. Je zou eens handmatig kunnen switchen naar een ander netwerk en vervolgens weer terug gaan naar de automatische netwerkselectie. Mocht dit niet helpen, dan wil ik je vragen om jouw simkaart in een ander toestel te proberen. Heb je dan wél netwerk, dan ligt het waarschijnlijk aan jouw toestel en niet aan het simkaartje zelf.
We horen graag van je.
Lonnekevanempel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Sietse!

Sinds gisteren ineens weer wel zonder wifi data!? niks veranderd ofzo dus snap het nog steeds niet.
Maar ik ben blij dus hopelijk blijft het nu zo.

Dank voor je reactie!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wat fijn dat het weer werkt Lonnekevanempel!
Ik denk dat het dan een lokale storing is geweest en het dus verder niks met jouw simkaart of toestel te maken heeft gehad 🙂
Fijn verblijf nog!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic