Michielvm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk in buitenland met iPhone 4s

Alweer heb ik geen netwerk met mijn iPhone 4s.
Afgelopen zomer begon dit probleem al, toen moest ik een nieuwe simkaart. Problemen bleven: advies van vodaphone om telefoon aan en uit te zetten omdat ik met de boot naar de UK ga en daar de problemen ontstaan.
Nu zit ik in België en heb wel dekking via Bel Proximus maar mag/kan niet bellen via dit netwerk.
Wie kan me hier mee helpen, word er nogal simpel van!

Mijn telefoon is up to date en de netwerk instellingen heb ik net gereset, daarvoor had ik helemaalmgeen dekking.
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Michielvm,

Dat is inderdaad een lastig probleem. Ik zou graag willen weten of je dezelfde problemen hebt als je je simkaart in een ander soort (lees type) toestel steekt. Bijvoorbeeld een Samsung, HTC of Nokia. Zo kunnen we achterhalen of het probleem bij je toestel zit. Wil je dit uitproberen?
Michielvm
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou dat wel willen doen, maar helaas moet ik dan weer eerst naar het buitenland aangezien ik net weer terug ben ...... 😞
 
Ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice, en die adviseerden het toestel terug te sturen naar de iStore.
Maar aangezien ik hier op het forum al meerdere onderwerpen heb gezien, vodaphone 4s en geen buitenland dekking moet het probleem bij Vodafone toch bekend zijn lijkt mij....
 
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Michielvm, het onderzoeken zal het beste gaan vanuit het buitenland. Wellicht is het een tip om dan via Twitter of Chat contact op te nemen met de klantenservice, wanneer bellen niet lukt. Zo kan er sneller specifiek naar jouw instellingen en netwerkaanmelding gekeken worden. Je ervaring op deze plek delen mag natuurlijk ook 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic