Maxxammax0

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk diensten in Brielle

Hallo ik ben Max Schager uit Brielle, sinds 4 dagen heb ik nu buiten amper tot geen bereik(internet) wat ik toch heel raar vind want hij heeft het altijd gewoon gedaan, erg frustrerend is het als je naast de 4g toren staat en je gewoon geen streepjes bereik hebt. Ik heb inmiddels spijt dat ik pas geleden mijn abonnement weer verlengt heb voor 2 jaar. Ik merk ook dat ik niet alleen ben met deze kwestie want iedereen die ik ken die Vodafone heeft, heeft de zelfde problemen. Ik wil gewoon pokemon go spelen en dat werkt nu gewoon buiten niet. Kk vraag me dan toch echt af waar ik in godsnaam zo veel geld voor betaal voor servicesen die mij aangeboden zijn zeker niet. Verder heb ik even op de kaart gekeken waarop staat waar je allemaal 4g hoort te hebben en ik merk dat het echt bushtaco is allemaal want op de plekken waar je dan zogenaamd 4g+ zou hebben is het nog kutter dan op de plekken waar je dat niet zou hebben. Misschien ligt hetwel allemaal aan mij denk ik inmiddels. Ben ik een wandelende EMP geworden ofzo? Hmm nouja ik hoop dat het een beetje snel gefixt gaat worden want word hier toch redelijk zout van en zal ook iedereen af gaan raden om Vodafone te nemen. Ik verwacht ook geen reacties hierop want jullie geven klaarblijkelijk niks om jullie klanten.
7 Reacties 7
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Maxxammax0, vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met je netwerk. Ik kan me voorstellen dat dat niet zo handig is als je Pokémon wilt vangen 😉 Heb je dit echter in heel Brielle en werkt het op andere plaatsen wel? Wat heb je tot nu toe geprobeerd om het probleem te verhelpen? Heb je bijvoorbeeld de simkaart al eens getest in een ander toestel?
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G). Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Ik raad u ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Zie voor meer informatie tevens: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo Maxxammax0, helaas hebben we geen reactie meer ontvangen op onze vragen. Is het nog gelukt aan de hand van de tips van Steven-? We horen het graag van je.
Sabina1987

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je bent niet de enige die last van heeft ik woon in midden nederland en heb er ook behoorlijk last van. Ik heb na laten kijken zelfs een nieuwe sim. Enige wat ze toen konden doen is me telefoon na laten kijken pff
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic