JK92

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Geen netwerk - Regio Groningen

De informatievoorziening aangaande de grote netwerkverstoring vind ik redelijk beperkt.

Wanneer krijgen wij bericht over een oplossing? Wanneer wordt er informatie verstrekt over een compensatie?
26 Reacties 26
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi JK92

Op dit moment werken we met man en macht eraan om te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk weer bereikbaar is. Ik raad je aan om dit topic in de gaten te houden.
Onze excuses voor het ongemak!

Je kunt eventueel proberen om je toestel opnieuw op te starten en eventueel het toestel terug te zetten op 3G.
JK92
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Het is zo vaak kommer en kwel. En nee, ik woon niet in Kommerzijl.
Pattoon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ja dat wil ik ook graag weten!
Pattoon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Wedde van wel?!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Vanuit hier zal er geen communicatie zijn over een eventuele coulance etc.
Mocht dit gedaan worden, dan kan dit geregeld worden via onze klantenservice.
Pattoon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Steven Dat werkt dus niet -_-', en beetje persoonlijk bericht mag ook wel hoor!
JK92
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nou, lekker persoonlijk hoor.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Bij sommige klanten werkt dit wel Pattoon
Pattoon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Je werkt toch voor de klantenservice?
JK92
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Je haalt mij en een of andere Pattoon nu door elkaar. Zeer vervelend.

Edit -

Net aangepast door Mod
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via het forum is er geen inzicht in gegevens wegens privacy redenen. Ik kan jullie dan ook niet verder helpen met enige coulance.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Tjonge jonge... Vodafone kan het ook echt niet goed doen 😞

Nou JK92 & Pattoon
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Op dit moment werkt Vodafone met man macht eraan om te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk weer bereikbaar is. Ze raden je aan om dit topic in de gaten te houden. Je kunt eventueel proberen om je toestel opnieuw op te starten en eventueel het toestel terug te zetten op 3G.

Over compensaties kan Vodafone op de Community niet ingaan, mocht je dit willen aankaarten, neem contact op met de klantenservice van Vodafone.
JK92
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dit is niet jovel.

Waarom dan inloggen met een MyVodafone account?
Pattoon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Energieboy Nee, we zijn en blijven Nederlanders! Beetje zeiken hoort erbij!

Steven Geen probleem, we wachten wel af! Ik snap dat je niks kunt!
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Pattoon wrote:
Energieboy Nee, we zijn en blijven Nederlanders! Beetje zeiken hoort erbij!

:joy: 🙂 Hmmm, sorry hoor... moest er even om lachen 😉
Pattoon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Snap ik, dit is ook met een gigantische knipoog ;).... Altijd vervelend storing maar waarom mensen dan volledig uit hun slof schieten snap ik niet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Pattoon wrote:
Energieboy Nee, we zijn en blijven Nederlanders! Beetje zeiken hoort erbij!

Steven Geen probleem, we wachten wel af! Ik snap dat je niks kunt!


Kan ik me ook voorstellen, helaas is het voor ons ook onmacht 😞
Pattoon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Geloof me, ik snap je volkomen:smirk:!
HGL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Grappig toch hoe alert ze worden als je om compensatie vraagt, terwijl ze gewoon naar hun eigen website kunnen verwijzen,
maar ja, van de website:

Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Waar vindt je dit voor als ze vragen, en als het er niet meer is vermeld datum en tijd: 9 aug 2018 14:48 kunnen ze het nazoeken, de link (het staat onderaan op de pagina)

https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml#storingen-werkzaamheden

Groet en Suc6 (het werkt bij mij ook nog niet)
Henk

En ja verder dit topic lezend de mensen van de klantenservice etc, hebben altijd hun best gedaan mij te helpen,
maar Vodafone als geheel is een beetje een dingetje voor wat betreft het weten wat ze doen. Ik ben alleen klant vanwege het netwerk!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic