JurgenS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk 5161 Sprang Capelle

Beste,

Sinds 3 weken heb ik continue gezeur met netwerk, ik heb totaal geen denkking en ben thuis geheel onbereikbaar. In mijn telefoon zie ik standaard "geen service" staan, mensen proberen mij ook te bellen maar krijgen mij niet te pakken.

Mijn telefoon is belangrijk omdat ik thuis geen huistelefoon heb, overdag gebruik ik een telefoon van mijn werkgever met KPN waar ik (nergens, ook niet thuis) problemen ervaar. Ik heb nu al lange tijd problemen en er komt maar geen oplossing, er is mij afgelopen vrijdag 17.00 beloofd dat de storing 19.00 opgelost zou zijn. Echter nog steeds gezeur en geheel onbereikaar, en ik moet naar de andere kant van het dorp om een telefoontje te plegen of te beantwoorden.

Vandaag heb ik weer contact gehad met de klantenservice, nu is er mij beloofd dat ik een maand gecrediteerd krijg. Echter lost dit de problemen natuurlijk niet op, ik betaal liever het dubbele om welke bereikbaar te zijn.

Omdat ik afhankelijk van mijn telefoon ben hoop ik dat Vodafone mij kan toezeggen om het contract te ontbinden, inmiddels heb ik 18 maanden van het contract voldaan.

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @JurgenS,

Ik kan me voorstellen dat het gezeur met het netwerk niet prettig is! Zoals vermeld in dit topic zijn deze problemen bekend. De verwachting is dat het in juli weer verholpen is. Zodra dit het geval is melden we dit ook in het betreffende topic.

Ik kan geen toezeggingen doen m.b.t. het ontbinden van je contract. Bij een verstoring is dit normaal niet mogelijk.
JurgenS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waardeloos, ik betaal dus voor een dienst welke Vodafone de komende periode niet kan leveren? Ik snap dat ontbinding niet zomaar mogelijk is, maar ik moet wel blijven betalen anders trekt Vodafone zelf de stekker eruit met alle gevolgen en extra kosten van dien!

Altijd tevreden geweest over Vodafone, nu zwaar teleurgesteld! Ik heb een ander idee, mijn contract loopt tot en met 21-11-2014. Zo meteen ben ik met een beetje pech vanaf mei tot en met juli onbereikbaar geweest (en worden deze kosten wel in rekening gebracht), dat is drie maanden totaal. Ik stel voor dat Vodafone deze periode in mindering brengt op de reeds bestaande looptijd en dat ik dan netjes mijn abonnement verleng bij Vodafone.. Lijkt me een mooie deal, mijn einddatum wordt dan 21-08-2014 en ik verleng deze maand nog mijn contract. In dat geval kan ik er (deels) vrede me hebben dat ik tot en met juli niet thuis te bereiken ben.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic