Beste,
Sinds 3 weken heb ik continue gezeur met netwerk, ik heb totaal geen denkking en ben thuis geheel onbereikbaar. In mijn telefoon zie ik standaard "geen service" staan, mensen proberen mij ook te bellen maar krijgen mij niet te pakken.
Mijn telefoon is belangrijk omdat ik thuis geen huistelefoon heb, overdag gebruik ik een telefoon van mijn werkgever met KPN waar ik (nergens, ook niet thuis) problemen ervaar. Ik heb nu al lange tijd problemen en er komt maar geen oplossing, er is mij afgelopen vrijdag 17.00 beloofd dat de storing 19.00 opgelost zou zijn. Echter nog steeds gezeur en geheel onbereikaar, en ik moet naar de andere kant van het dorp om een telefoontje te plegen of te beantwoorden.
Vandaag heb ik weer contact gehad met de klantenservice, nu is er mij beloofd dat ik een maand gecrediteerd krijg. Echter lost dit de problemen natuurlijk niet op, ik betaal liever het dubbele om welke bereikbaar te zijn.
Omdat ik afhankelijk van mijn telefoon ben hoop ik dat Vodafone mij kan toezeggen om het contract te ontbinden, inmiddels heb ik 18 maanden van het contract voldaan.