Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Sinds afgelopen vrijdag avond geen mobil netwerk service. Inmiddels zijn we 4 dagen verder en het is nog steeds niet opgelost. Vodafone support geeft tegenstrijdige reacties zoals het is ons niets bekend tot ja mogelijk toch een storing maar weten niet waneer deze is opgelost. Blijkbaar is deze storing niet belangrijk genoeg om de benodige akties te ondernemen. Als zoiets in de Randstad gebeurd zou het landelijk nieuws zijn. Wie is in staat dit probleem op korte termijn op te lossen. De netwerk dekking was al niet opitmaal maar nu is het echt beneden peil.
Vervelend dat je geen service hebt. Ik raad je aan om zelf even te kijken via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml Ik heb even gezocht op je postcode en zover ik zie zit er een storing in jouw omgeving. Ik zie wel voorbij komen dat mijn collega's bezig zijn om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Hallo Steven, blijkbaar hebben je collega's toch iets kunnen vinden waardoor de dekking weer wat beter is geworden. Er is soms een 3G dekking, hopenlijk blijft dit zo of zal het beter worden.