Peaches21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen mobiele data terwijl bundels zijn ingesteld?

Hallo Vodafone,
Ik ben momenteel in Londen kreeg netjes het bericht dat mijn bundel was ingeschakeld, maar wanneer ik in een wifi loze omgeving ben kan ik geen verbinding met internet maken, ik schakelde mijn data roaming aan maar er kwam geen 3 of 4g ik schakelde eu aan maar toen nog steeds geen internet. Ik moest een taxi bestellen via een app maar dit was niet mogelijk omdat mijn internet niet werkte. Wat doe ik verkeerd??
Mijn data roaming heeft altijd gewerkt op mijn iphone 4 had dit ook al op mijn 5c heb nu een 6
Groetjes
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi
Bij een iPhone moet mobiele data en data roaming natuurlijk aan staan. De knop EU internet moet uit staan. Daaronder vind je mobiele data netwerk. Hier moet live.vodafone.com staan of office.vodafone.nl gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

Je kunt altijd handmatig een ander netwerk selecteren. Krijg je een foutmelding dan dien je dit 5x achter elkaar te doen. Dan staat er namelijk een voorkeursnetwerk in. Deze wordt op die manier verwijderd. Doordat je handmatig een ander netwerk selecteert meldt de simkaart zich ook opnieuw aan.

Je kunt contact opnemen met de klantenservice om te zien of er een blokkade op staat of om te checken of de simkaart zich correct aanmeldt op het netwerk.

Werkt het dan verder nog niet dan dient er een onderzoek plaats te vinden waarom het bij jouw niet werkt.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Peaches21 heb je nog kunnen testen wat Steven- je aanraadde?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Reset de netwerk settings of de iphone, soms kan dit nog al is problemen op leveren.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Peaches21 , we hebben niets meer van je vernomen. Hopelijk is het probleem verholpen na de tips van Steven- en NetwerkFreak? We sluiten dit topic over 48 uur, daarna kun je er niet meer op reageren.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic