J.w.vanginkel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen mobiele data in Duitsland

Geen internet in Duitsland wat nu,? Roaming staat aan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @J.w.vanginkel, welkom hier!

Wat onhandig dat je in Duitsland op dit moment geen mobiele data kan gebruiken. In de meeste gevallen heeft dit te maken met de APN-instellingen voor het gebruik van internet in het buitenland. Wil je eens kijken of je met de tips in dit topic het probleem kan oplossen? Hierin wordt ook uitgelegd op welke wijze je de APN opnieuw kan instellen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @J.w.vanginkel, welkom hier!

Wat onhandig dat je in Duitsland op dit moment geen mobiele data kan gebruiken. In de meeste gevallen heeft dit te maken met de APN-instellingen voor het gebruik van internet in het buitenland. Wil je eens kijken of je met de tips in dit topic het probleem kan oplossen? Hierin wordt ook uitgelegd op welke wijze je de APN opnieuw kan instellen.

J.w.vanginkel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is gelukt. Alleen heb ik nu wel 50euro extra kosten gemaakt. Kan het 4g voortaan niet automatisch ingaan zodra je in het buitenland bent? Bij andere providers heb ik dit niet eerder gehad. Dit moet toch bij Vodafone ook mogelijk zijn? Hoop hier nog wat van te horen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@J.w.vanginkel Fijn dat het is gelukt en je nu gebruik kunt maken van de mobiele data in Duitsland. Je geeft aan dat je € 50,- extra kosten hebt gemaakt? Dit zie ik niet terug bij het verbruik buiten de bundel. Hier staat namelijk een bedrag van € 0,30. Nu de APN op de juiste wijze is ingesteld zal je bij een volgend bezoek in het buitenland automatisch kunnen verbinden bij het aanzetten van roaming 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic