nathalie2012

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen mobiel netwerk buiten mijn WiFi zone

Goedeavond,
 
Ik heb een probleem met mijn toestel waar ik geen raad meer mee weet.
Ik heb een HTC One V en heb al zeker 4 maanden dat ik het toestel heb
buiten mijn WiFi zones geen mobiel internet gebruik. Terwijl hij dus wel aangeeft
Mobiel netwerk: Verbonden. 
 
Ik kan niet op facebook, geen whatsapp, geen internet browsen niets wat met internet
te maken heeft. Wel kan ik bellen en smsen. Ik irriteer me hieraan omdat ik er wel voor betaal.
 
Ben al in twee winkels geweest en zij sturen mij telkens naar huis dat ik de fabrieksinstellingen
moet resetten, Of het beschermhoesje moet verwijderen. Inmiddels heb ik het beschermhoesje
er al een maand af. En heb ik mijn telefoon ook al twee keer gereset en telkens blijft hij hetzelfde.
 
Ik heb geen internet buiten mijn WiFi zones. Wat kan dit zijn? En hoe los ik dit op? 
 
Een verder probleem van deze telefoon is: Regelmatig (eens in de week) Heb ik ineens geen
bereik meer en moet ik mijn telefoon aan en uit zetten. ?Dan krijg ik de melding dat mijn simkaart gewijzigd is?
 
Wat is er met deze telefoon aan de hand!! In december loopt dit abonnement af. En ik denk erover
na om bij vodafone weg te gaan door deze problemen die zich niet oplossen.
 
Ik hoor graag een reactie,
 
Met vriendelijke groet,
 
Nathalie van Leur - Bloemendaal
 
1 Reactie 1
Q-Sholk

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Kunnen ze je in de winkel dan niet helpen om de instellingen juist te zetten? Volgens mij staan ze ook op de website trouwens
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic