pauln

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen mobiel internet

Vandaag geen dataverkeer mogelijk (geen symbooltjes voor G3/H activiteiten, wel voldoende gsm bereik)
 
Via de klantenservice bleek dat er geen APN gegevens enz. waren. Deze onder begeleiding ingesteld, echter geen resultaat. Nog eens de juistheid van de ingegeven gegevens gecheckt.
Experiment met het invullen van "type toegangspunt": volgens klantenservice en de handleiding moet dat "internet" zijn, maar "default,supl" werkte wel (afgekeken van de instellingen van T-mobile). Geen spatie bij de komma. Probleem opgelost.
Met vriendelijke groet.
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey, Pauln,

Wat handig dat je deze tip deelt op ons Vodafone Forum 😄

Je hebt toch wel een Vodafone simkaart, hè ;)?
Want anders werkt het nog niet voor onze klanten.

Zijn er meer gebruikers op het forum die deze instellingen gebruiken ipv die in de handleiding?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic