Hoi @Henk H
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik weet zelf niet zoveel van de Motorola, maar je hebt deze instellingen dus al gecontroleerd? En deze staan nu echt goed en heb je ook goed opgeslagen?
Heb je je SIMkaart al eens in een ander toestel gedaan om te kijken of het daar wel goed in werkt. Eventueel een ander SIMkaart in je eigen toestel, dan kan je kijken of het nu aan het toestel ligt of aan je SIMkaart. Mocht het aan je toestel liggen kan je proberen om een backup te maken van je toestel, en je gegevens, en daarna eens op fabrieksinstellingen terug te gaan (maar let op, zorg wel dat je een backup hebt). Als het daarna weer goed werkt, de backup terug zetten. Soms kan dat wel eens helpen.
Durf je het niet aan, ga dan langs een Vodafone winkel. Daar zitten mensen die je graag willen helpen om eruit te komen. Soms is het maar 1 klein ding en dan werkt het al weer en heb je het over het hoofd gezien (oh ja, eigen ervaring) :).
Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is opgelost.