Tweede keer deze week weer geen mobiel internet.
Wanneer wordt dit opgelost?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Blijf op de hoogte van deze storing op deze topic:
https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Storing/ba-p/208062
Ik heb ook geen internet meer... en bellen lukt ook niet.. 2x in 1 week..... zit iemand op wat knopjes te drukken in Maastricht, waar die vanaf moet blijven?
Hoi @Oscar1
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Zoals je weet is er een Vodafone storing geweest en daardoor konden veel mensen niet bellen en/of internetten. Toen dit was verholpen ging het bij veel mensen weer goed maar bij sommige liep dat nog niet helemaal lekker. Wat je kan doen is je SIMkaart uit je toestel halen, deze even 5 tot 10 minuten eruit laten, weer terug in je toestel en aanzetten. Als het dan nog niet goed is, probeer dan even om te switchen naar een andere provider en kom dan weer terug naar Vodafone NL (VF NL). Lukt het dan nog niet, probeer vliegtuig modes even uit en dan zou het toch moeten gaan werken.
Je zou eventueel in je toestel nog even kunnen controleren of je 4G/5G voor internet wel aan staat en of je APN informatie correct in je toestel staat. Wil dit alles niet helpen, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone en vraag deze om je nummer te resetten. Als het goed is moet het dan weer goed gaan werken, maar dit is wel het laatste om dan te doen, meestal lukt het om het zelf op te lossen.
hoe haal je de Esim eruit voor 10 min??
Hoi @Arnold_NL074
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dit kan alles te maken hebben met de storing van de week. Lees mijn vorige bericht en probeer ook deze handelingen om het weer voor elkaar te krijgen. Het kan best dat een aantal mensen nog dieper in het systeem problemen hebben en dan is het mogelijk om een reset te vragen bij de klantenservice.
Heel bijdehand 🙂
Een eSIM kan je er niet uit halen, maar dat snapte je natuurlijk zelf ook wel.
Vodafone instructies:
Werkt het dan nog steeds niet? Voer dan een netwerkwissel uit:
En anders, zoals ik al schreef, even de klantenservice bellen, of chat openen op hun pagina.
Hi allen,
Helaas is er op dit moment opnieuw een storing met ons netwerk. Houd deze pagina in de gaten voor updates. We hopen dat de storing snel is opgelost. Excuses voor het ongemak 😞
Oh, dat is vervelend @Cecilia
Laten we hopen dat Vodafone het snel oplost.
Je kan ook de lijn in/uitschakelen bij de iPhone dat help ook nog wel eens
Bellen is vandaag een drama met Vodafone.
Blijf op de hoogte van deze storing op deze topic:
https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Storing/ba-p/208062
Hi allen,
De storing van gisteren is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de vliegtuigstand aan en uit te zetten.
Werkt het dan nog steeds niet? Voer dan een netwerkwissel uit:
Heb je hierna nog steeds problemen met bellen, gebeld worden of sms'en? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen of te chatten! We helpen je dan individueel verder en gaan opzoek naar de oplossing.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.