Hoi
Leistra Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat je nu deze ervaring hebt met Vodafone. Heb je je SIMkaart ook eens in een ander toestel gedaan om te kijken of je er dan ook nog last van hebt? Dan heb je in ieder geval alvast uitgesloten dat het aan het toestel ligt. Aangezien er in de moderne telefoons ook heel veel instellingen zitten die je uit en aan kunt zetten zonder dat de provider daar tussen zit.
Als je een oproept hebt gemist dan zie je dat normaal natuurlijk gewoon in je scherm, behalve als je bereik niet voldoende is en dan komt het nooit aan op je toestel en krijg je dit ook niet te zien. Je bereik is wel volledig en goed? Komt het overal voor of alleen op een bepaalde plek? Je zou eventueel eens kunnen kijken op 4G over Wifi iets is? Zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/4gbellen/
Ik zou nog eens contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone en vragen of ze je nummer eens helemaal willen resetten. Dat die lekker fris en fruitig is en geen instellingen meer heeft. Misschien zit er daar wel een technische fout en heb je daarom problemen.
Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het heeft geholpen.