Het is volgens mij al eerder ter sprake gekomen maar ik ben wanhopig op zoek naar een oplossing:
Ik ben als ZZP’er regelmatig in fabrieken werkzaam, door de grote stalen gebouwen is daar vrijwel nooit bereik. Voorheen had ik T-mobile en was dit geen probleem. Een klant belt me, ik heb geen bereik, ik loop op een gegeven moment naar buiten / de kantine in en zie een SMS “persoon X heeft u om 12.14 2x gebeld maar geen bericht achtergelaten”.
Nu met Vodafone krijg ik niets te zien, er wordt me simpelweg verteld dat die dienst niet meer beschikbaar is??? Ik krijg elke dag telefoontjes van gefrustreerde klanten die me op een gegeven moment als ik in de auto zit (en dus weer bereik heb) opbellen en zeggen: "ik had een dringend probleem en heb je 10 keer gebeld maar je belt nooit terug!!”
Schijnt dat je alleen maar te zien krijgt als iemand de voicemail inspreekt, 9 van de 10 keer is dit niet het geval en weet ik niet of iemand met die dag 10 keer heeft geprobeerd te bellen, dit lijdt tot enorme frustratie
Ik krijg dit niet uitgelegd bij mijn klanten! Hoe lossen we dit op? Desnoods via een omweg (externe SMS dienst / doorschakelen, verzin het maar)