Gringo78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen korting als vaste klant

2x bij een shop geweest om eventueel te verlengen. Na eerste aanbod thuis alles nagekeken, bleek dat ik net zoveel zou gaan betalen als nieuwe klanten. Behalve de aansluitkosten dan.
Terug naar de shop, nogmaals gevraagd, kon ik wel 1 hele euro korting op het abbo krijgen, 53 euro ipv 54 euro per maand, met een S7 Edge. met Red 5G.
Kijk ik later op de site, blijkt dat het normale bedrag te zijn voor dat abbo met die telefoon.
Slechte service in de shop, geen waardering van Vodafone voor de vaste klanten.
Bij de concurrent betaal je 10 euro per maand minder en krijg je ook nog eens 10G, ( in die shop wijken ze wel af van wat op de site staat, met verbeterde aanbieding) en dat als eventueel nieuwe klant.
24 Reacties 24
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
DutchRich1, 1) laten we eerst op een normale manier hier met elkaar omgaan. We proberen je te helpen zover dat kan en niet te voorzien van zogenaamde standaard riedeltjes.

In het verleden ging het abonnement meestal ook direct in, maar vanwege andere regelgeving hebben we dit moeten aanpassen. Verder kunnen we zonder je gegevens via het Forum hier niet op ingaan. Een klacht kan wel worden ingediend via https://vodafone.nl/klacht.

Dit topic wordt binnenkort gesloten.
ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik had er ook 3 🙂
Nu nog 2 (sim only) omdat die nog 1 1/5 jaar lopen en die gaan daarna ook over.
Helaas na al die jaren als 1 van de eerste gebruikers van ''het mobiele netwerk'' weggejaagd.

Maar dat is marktwerking denk ik.


DutchRich1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Met alle respect maar volgens mij is er geen enkel overtogen woord geschreven.
Mocht u dat wel als zodanig heben opgevat dan mijn excuus maar u reageert tegen VASTE klanten.
Klanten die, ik zeker, waarschijnlijk alle reacties al eens geven gehoord ZONDER een echte oplossing of antwoord.
Ik begrijp dat u volgens bepaalde instructies werkt maar probeert u dan het gevoel van de trouwe vaste klanten dan eens serieus te nemen zodat zij het niet eens overwegen om op te stappen.

DAAR is/zijn mijn reacties, en vermoed ook van de andere vaste klanten, op gebaseerd.

Hopelijk maak ik het in mn laatste half jaar nog mee dat de klant weer centraal komt te staan
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals eerder aangegeven, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic