Gringo78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen korting als vaste klant

2x bij een shop geweest om eventueel te verlengen. Na eerste aanbod thuis alles nagekeken, bleek dat ik net zoveel zou gaan betalen als nieuwe klanten. Behalve de aansluitkosten dan.
Terug naar de shop, nogmaals gevraagd, kon ik wel 1 hele euro korting op het abbo krijgen, 53 euro ipv 54 euro per maand, met een S7 Edge. met Red 5G.
Kijk ik later op de site, blijkt dat het normale bedrag te zijn voor dat abbo met die telefoon.
Slechte service in de shop, geen waardering van Vodafone voor de vaste klanten.
Bij de concurrent betaal je 10 euro per maand minder en krijg je ook nog eens 10G, ( in die shop wijken ze wel af van wat op de site staat, met verbeterde aanbieding) en dat als eventueel nieuwe klant.
24 Reacties 24
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Gringo78,

Heb je al telefonisch contact gehad? Want het lijkt erop dat je alleen naar de winkel bent geweest.
Neem morgen anders tussen 08:00 - 18:00 contact op met 0800-0560 daar kan wellicht een passende aanbieding worden gecreëerd (kan je niet beloven dat 10GB en €10,- korting mogelijk is).

Groet,
ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik kan de korting die de mensen bij ZIGGO nu hebben niet krijgen 😞
Aangezien ik voor m'n werk vaak een canaldigitaal kaart meeneem naar het buitenland zit ik hieraan vast.
2 abonnementen wordt me dan toch echt teveel.

Ondanks dat ik al een van de eerste klanten was in het verleden vreet dat best wel.
Ook let men er niet op of je meer abo's hebt bij vodafone. (Dat hebben wij) Toch krijgt een klant die van ziggo komt nu wel alles dubbel en ik niet.

Helaas zullen we ermee moeten leven en als de tijd rijp is iets anders nemen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ErikZwolle,

Snap dat je ervan baalt. Maar omdat je andere abonnement bij CanaalDigitaal loopt (wat geen enkel aandeel heeft in Vodafone of Ziggo) is een promotie tussen de bedrijven niet mogelijk. Dankzij de combinatie Vodafone en Ziggo kunnen heel veel mensen genieten van de mogelijkheden.

Heb je weleens navraag gedaan via de klantenservice omdat je meerdere abonnementen hebt, of er eventueel een korting of extraatje kan worden gegeven?

Groet,
ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Bedankt voor de tip!
Ik ga morgen meteen bellen en vragen of dit mogenlijk is 🙂

Mocht dit niet slagen dan heb ik iets ZEER interessants gevonden.
Aangezien ik internet heb van xs4all kan ik ook dubbele data + MB's delen krijgen van KPN en 5,- korting op de sim only data abonnenement. (Net gebeld met xs4all) Ook kreeg ik dan een gratis TV tuner met basispakket (leuk voor m'n dochter op d'r kamer 🙂 En als ik KPN sim only neem dan ook nog extra paketten voor haar op TV

Omdat ZIGGO voor mij niet kan (ivm buitenland kaart canaldigitaal) zal dat optie 2 voor mij worden.
Morgen even kijken of vodafone de vaste klant wil behouden of deze wil laten lopen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ErikZwolle,

We zijn ongeveer een weekje verder. Heb je inmiddels al contact opgenomen met de klantenservice? En zo ja, heb je dit besproken met de medewerker/medewerkster aan de lijn?

Laat je het nog even weten? Ben benieuwd!

Groet,
Esther2412

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Daar loop ik ook tegenaan.
Heb via facebook van vodafine het advies gekregen om te bellen met de verkoop lijn maar daar werden we vrij onbeschoft te woord gestaan.
Hoe we het in ons hoofd haalden om om korting te vragen!
Vaste klanten worden zo niet gestimuleerd om ook vaste klant te blijven.
Ik ben ook verder aan het rondkijken bij andere providers

ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Hallo Pedro.

Excusus voor m'n late antwoord.

Helaas ben ik veel weg geweest ivm militaire oefeningen en net nog even een vakantie met de familie erachteraan.

Ik heb het probleem voorgelegd bij vodafone (ik had de afdeling migratie aan de lijn) en gevraagd of ik ook in aanmerking kon komen voor wat extra's. (data verdubbeling)
Helaas was dit niet mogelijk zei de mevr aan de telefoon. Dit is voor vaste klanten (ahum, wat ben ik dan met meerdere abo's). En voorklanten die ziggo erbij hebben.
Ik heb nog even met haar gepraat wat dan wel kon.
1 ding: overstappen naar een duurder abonnement.

:@

Het wordt dan toch KPN met voordeel icm XS4ALL straks als ik over kan na het verloop van onze abo's.
HELAAS wil vodafone mij niet als klant behouden.
Dan maar extra betalen voor xs4all (Canaldigitaal blijf ik behouden ivm mobiel verplaatsen her en der in Europa)
xs4all bleek ook nog eens de beste met alles te zijn las ik. Dat is dan een leuk extraatje 😄
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ErikZwolle,

Dat kan gebeuren. Dat is zweten en trainen, rust is het belangrijkst ;)! Toch mooi om te zien dat je toch nog even het forum informeert, kudo's daarvoor.

Helaas dat er ook telefonisch helaas geen mogelijkheden waren :(. Maar je bent natuurlijk vrij om te kiezen waar je voor gaat :p. Je blijft zeker van harte welkom.

Succes bij KPN en XS4ALL!

Groet,
Sandervb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Even inhakende op dit forum... Tijdje geleden als vaste klant verlengd met een sim only red. Ik dacht met vroeg verlengen dat ik voordeel zou pakken op mijn abb kosten. Bleek niet het geval. Gisteren formeel dit abb ingegaan.. Zie ik ineens de reclame van de eindejaarsactie (5 euro korting bij verlengen). Aangezien mijn abb gister inging dacht ik... die pak ik dan gelukkig nog mee. Niets bleek echter minder waar. Eerst via chat geinformeerd. Medewerker leek mij gelijk te geven ivm zichttermijn. Moest even bellen met vodafone en dan kwam het goed. Nope.. Ging niet lukken aldus medewerker 2. Hoewel hij mijn punt volledig snapte en kennelijk ook het beleid van vodafone niet begreep, leverde dit mij niets op.. Ben ik nou zo dom of gaat Vodafone wel heel slordig om met zijn trouwe klanten?? Erg teleurgesteld in dit beleid zeg! Kan iemand mij vertellen wat het voordeel is geweest dat ik vroeger verlengd heb? Heb mijzelf in mijn hand gesneden gok ik..
DutchRich1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben al jaren klant bij Vodafone en tot 2 jaar terug met heel veel plezier MAAR dit is 1 van m'n grootste irritatie punten waar ik het al meerdere keren met ze over heb gehad.
Helaas bemerk ik dat Vodafone ook qua service van de allerbeste is afgezakt naar 1 van de allerslechtste.

Dit is voor mij reden om niet meer te verlengen en door te gaan met ze

Had 3 abonnementen ter waarde van dik €150,- maar precies oom deze door u aangegeven reden er al 2 gestopt.

Ik hoop voor toekomstige klanten dat Vodafone weer die topper van een provider wordt maar ben bang dat het geld belangrijker blijft dan de trouwe klant
DutchRich1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Precies dat dus
DutchRich1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat kan dus niet is steevast het antwoord via telefoon, app, Twitter, Facebook, email, website, helpdesk en/of in de winkel
DutchRich1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heel veel plezier bij en met Xs4all/KPN want Vodafone geeft niets om de vaste klant
DutchRich1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat dus
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Sandervb,

Wanneer je vervroegd verlengt, kun je gebruik maken van de aanbiedingen die op dat moment gelden. We hebben elke keer weer nieuwe acties, zo ook op dit moment voor het einde van het jaar.
Het vervroegd verlengen kan dus zeker voordelig zijn wanneer er, op het moment dat jij mag verlengen, een leuke actie is. Daarnaast is het vervroegd verlengen voornamelijk handig wanneer je een nieuw toestel wilt/nodig hebt.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi DutchRich1,

Dat klinkt niet best! Wat is er precies gebeurd?
DutchRich1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stop nou toch eens met dit soort STANDAARD antwoorden.
We geven het hier over VASTE klanten geen NIEUWE.

Dit soort STANDAARD riedeltjes zijn dus juist deel van het probleem WANT Vodafone bent de VASTE klant totaal NIET serieus.
Sandervb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik was in de veronderstelling dat mijn abb inging op het moment van verlengen.. Dit was de reden van verlengen voor mij en heb niet naar eventuele acties gekeken. Had achteraf niet gedacht dat die 5 euro zo'n ding zou zijn voor jullie, maargoed. Die 5 euro per maand hebben jullie binnen, maar een trouwe klant zijn jullie daarna kwijt helaas. Misschien intern ook handig eea op elkaar af te stemmen? Luister of lees desnoods mijn gesprekken even terug met uw collega's.
DutchRich1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat er is gebeurd?
Vodafone is gestopt met service verlenen en voor het geld ipv de klant gegaan.

Winkels geven verkeerde info en het enige dat gedaan wordt is standaard antwoorden terug sturen waar er tot 3 jaar geleden nog wel werd meegedacht.
Had 3 abonnementen nu nog 1 die ik in juni ga stoppen dmv overstap naar concurrent.
Na bijna 20 jaar stopt het dus ondat het Vodafone niet meer interesseerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic