Wim C.

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen internetverbinding op iPhone 6

Deze week bij Vodafone een iPhone 6 gekocht, maar met uitgeschakelde WiFi heb ik geen internet; geen WhatsApp, geen mail, helemaal niks.
Iemand suggesties?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Corduwener,

Je kunt Vianen http://handleidingen.vodafone.nl/web controleren of je de juiste instellingen hebt voor het internet.
Wat je ook kunt doen is het toestel even uit en weer aanzetten. Vaak lost dit veel op.
Daarna raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe je op het netwerk staat en of er eventueel een blokkade opstaat. Werkt dit niet raad ik je An om een werkende simkaart in jouw toestel te stoppen en die van jouw in een ander type en merk telefoon. Mocht het aan je simkaart liggen dan krijg je vanuit vodafone natuurlijk een nieuwe.

Groetjes stevied86
Wim C.
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor je antwoord. Alles wat je opnoemt heb ik al gedaan, maar er verandert niets. Na 45 minuten in de wacht bij 1200 was mijn geduld op en heb ik mij bedacht dat ik dinsdag maar naar de winkel ga.
Voordat ik mijn contract afgelopen week bij Vodafone heb verlengd, heb ik nooit kunnen verzinnen wat een beroerde service Vodafone biedt buiten de winkeluren.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi @Corduwener, jammer dat het met de tips van @stevied86 niet gelukt is! Misschien staat er een blokkade op je nummer of staat er een instelling niet helemaal goed. Je kunt dan toch het beste even contact opnemen met de klantenservice. Op https://www.vodafone.nl/support/contact/ vind je ook de andere kanalen waarop de klantenservice 24/7 bereikbaar is 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic