Rozemarijn

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen internetverbinding nokia 206

Hallo,

Ik heb sinds gistermiddag ineens geen internet meer op mijn nokia 206. Hij lag op tafel en toen ik een appje kreeg ik opende mijn app om wat terug te sturen maar hij verstuurd niets. Ook als ik naar mijn internetbrowser ga krijg ik geen verbinding maar komt er een melding: kan de server momenteel niet bereiken. Controleer de verbinding en probeer het opnieuw. (006)
Ik heb een abbonement en de dataverbinding is niet hoger dan 2g, ook zit er geen wifi op het toestel.
Ik heb al geprobeerd internet opnieuw in te stellen en mijn telefoon een tijdje uit te zetten maar ik blijf deze melding houden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Rozemarijn
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rozemarijn
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gister een bericht op de facebookpagina gezet en tot nu toe niets gehoord daarvan.
Wel stond op mijn vodafone niets meer van een geactiveerde blox dus mijn mobiel even aan en uitgezet en nu doet mijn internet het weer. Klantenservice was gisteravond niet door te komen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Janneke-Korbee

Meedenker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Heb je recentelijk geprobeerd de firmware te updaten? Kan dit bijvoorbeeld via een computeraansluiting? Misschien dat dit helpt.
Rozemarijn
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie helaas kan is dat bij dit type telefoon alleen draadloos mogelijk. En aangezien ik geen internetverbinding heb werkt dit niet.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik las in het nieuws dat er wat problemen met Whatsapp zijn. Misschien dat je daar last van gehad hebt.

Doen andere internet applicaties het wel?
Rozemarijn
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee andere applicaties doen het ook niet. Ik krijg meldingen van neem contact op met serviceprovider voor synchronisatie instellingen en kan de server momenteel niet bereiken. Controleer de verbinding en probeer het opnieuw (006). Ik krijg ook geen icoontjes te zien met een g. Ik heb geprobeerd het internet persoonlijk opnieuw in te stellen en nog een x gegevens op te vragen via sms. Maar dit werkt allebei niet.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Raar dat je dit opeens hebt. Ik denk dat er niks anders opzit dan in onze systemen alles na te kijken(via de klantenservice of twitter, facebook of hyves). Als dit niets oplevert zou ik het toestel laten nakijken bij de Vodafone winkel, wellicht moet je simkaart vervangen worden. Kun je deze trouwens een testen in een ander toestel?
Rozemarijn
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reacties allemaal.
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Er staat ineens een blox aan bij mij die blokkering data Nederland heet. Ik heb deze zelf niet aangezet en ik heb hem ook uitgezet nu echter loopt hij volgens mij nog door tot het einde van de maand. Ik betaal vervolgens wel gewoon mijn 200mb aan internet maar ik kan het de hele maand niet gebruiken, omdat er een blox aangesloten is waarvan ik niets weet!? Hoe zorg ik ervoor dat die gewoon gelijk uitgeschakeld word? Ben er absoluut niet blij mee.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Rozemarijn,

Neem nu dan toch even contact op via 1201, Twitter, Facebook of Hyves. Ze kunnen de blokkade als het goed is voor je verwijderen.
Rozemarijn
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gister een bericht op de facebookpagina gezet en tot nu toe niets gehoord daarvan.
Wel stond op mijn vodafone niets meer van een geactiveerde blox dus mijn mobiel even aan en uitgezet en nu doet mijn internet het weer. Klantenservice was gisteravond niet door te komen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Heb je een privébericht gestuurd? Op dit moment is het daar erg druk. Je kunt beter een bericht op de Wall plaatsen, dan krijg je op korte termijn antwoord. Gelukkig dat alles weer werkt:)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic