Hallo
Nessx Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is eigenlijk een vraag die je het beste kan stellen aan de klantenservice. Aangezien dit een klanten helpt klanten community is en ik niet in het systeem kan kijken. Echter, voor je ze gaat bellen kan ik je wel helpen om te zien waar het eventueel aan ligt. Heb je je SIMkaart al eens uit je telefoon gehaald en bij een ander in de telefoon om te kijken of het nu aan je abonnement ligt of aan je telefoon. Doet die het dan goed, dan zou je die van je collega in jouw telefoon kunnen doen om te zien wat die z’n SIMkaart doet.
Daarnaast kan je ook je kaartje eens schoonmaken, soms kan er stof tussen komen en heb je wat problemen met de SIMkaart. En is het nu allemaal nog niet gelukt, neem dan contact op met de klantenservice via bellen of via My Vodafone via de chat, dat gaat soms makkelijker (kan via de app of via internet). Maar je kan ze ook contacten via een privé bericht via Twitter en/of Facebook.
Denk dat je er dan wel uit komt en dan heb je al een aantal dingen uitgesloten.
Succes en laat weten hoe het is afgelopen.