kimroddeman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet

ik heb al een paar dagen slecht tot niet werkend internet..

Ik betaal geen 55 euro per maand om geen internet te hebben?

Sinds de iphone 6 uit is jullie kwaliteit van net werk tot service heel diep gezonken!

Hiervoor zou ik vodafone bij iedereen aanraden maar ik heb steeds minder vertrouwen in jullie!

Ik hoop dat jullie hier is een keer wat aan doen en dit oppakken!
7 Reacties 7
anorak63

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds afgelopen zaterdag heb ik ook veel problemen met de internet verbinding van Vodafone

Daarvoor eigenlijk bijna nooit last
Nu continu narigheid met de internet verbinding

Vooral als je een game als Ingress speelt heel erg irritant

Hoop dat vodafone dit issue snel kan oplossen
kevinerken

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Er is momenteel een storing als het gaat om de mobiele internetverbinding. Vodafone is hier druk mee bezig en hoopt hier snel een oplossing voor te vinden. Voor meer informatie: http://forum.vodafone.nl/t5/Ons-Netwerk/Traag-internet/td-p/251851
DroidEgon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al maanden last van langzaam internet en loze beloftes van Vodafone! Het 1800Mhz netwerk zouden ze gaan uitbreiden en zou in oktober 2015 landelijke dekking moeten hebben! (is mij vorig jaar tijdens het verlengen van mijn abonnement verteld) Ik merk er anders weinig van en heb zo af en toe een 4G verbinding.

Als ik naar mijn werk ga moet ik eerst mijn telefoon rebooten om weer verbinding te krijgen met het Vodafone netwerk, zou niet aan Vodafone liggen volgens de klantenservice! Maar ik ben er klaar mee! Ik ga lekker naar een Sim Only prijsvechtertje voor een paar maandjes!
Anonymous
Niet van toepassing
Afgelopen week was er een storing op het 3g en 4g netwerk. Deze is inmiddels opgelost. Het enige wat je hoeft te doen is de telefoon even uit te zetten, simkaart eruit en er weer in en opnieuw opstarten.
Speelt het al langer dan raad ik het volgende aan:
Controleer de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl/web/
Mobiele gegevens dienen aan te staan. Bij netwerk modus 4g, 3g en 2g (bij Apple staat dit bij gesprekken 4g )
Heb je een zakelijk abonnement dan kun je ipv de live.vodafone.com ook de office.vodafone.nl proberen.
Daarna kun je handmatig een ander netwerk selecteren om hem vervolgens terug te zetten op het vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.
Je kunt tevens ook een kruidvat uitvoeren. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Is het de simkaart dan kun je een simwissel uitvoeren. (De kruitvat en simwissel kun je in een Vodafone winkel uitvoeren. Mijn collega's helpen je er graag verder mee)
Je kunt tevens via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml de dekking, storingen en werkzaamheden controleren.
Daarna raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice, zijkunnen zien of er eventueel een blokkade op staat etc.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
steven-

Een kruidvat uitvoeren? 😄 Haha. Ik neem aan dat je een kruistest bedoelt. Damn you autocorrect! 😉
Anonymous
Niet van toepassing
Wahaha je hebt gelijk lol:$
Aangezien je het eerder door hebt dan ik , zal ik het bericht niet aanpassen haha #autocorrectie
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic